vesleengen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei! har i snart 3 år nå hatt tele2 som isp, men det siste året har nettverket vert veldig ustabilt... jeg mister nettet til tid og ofte, noe jeg ikke kan leve med da jeg er helt avhengig av en solid tilkobling pga skole... jeg har en snart 3 år gammel belkin 802.11g router, samt den gamle speedtouch modemet til tele2 med de 3 lampene... jeg har rapportert til tele2 hele 4 ganger siden jul at nettet ikke fungerer... og bare de siste 10 dagene har jeg hatt 3 hele dager uten nett, og 3 dager der det er borte i perioder... men det som er rart er at tele2 sier de tester linja mi, men sier de ikke finne noe feil... selv om jeg ikke kommer på nett... alle 3 lampene på modemet lyser, som den skal, men routeren sier den ikke kommer inn på nettet, og gir meg derfor bare lokal tilkobling... så da tenker alle et det er noe med routeren min, men jeg har hatt erfarne folk til å se på den og sjekke settings, men de finne ikke noe feil på den... har prøvd haugevis med saker, men ser ikke ut til å hjelpe... om noen har noe innspill så tas de imot med glede hilsen en som ikke har sånn ekstrem peiling på nettverk ps: trengs mer info så bare spørr Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Regner med du har prøvd og koble en maskin rett i modemet når du har hatt problemer? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 ja... prøvd på 3 maskiner... 2 laptoper med vista, og en stasjonær med xp... Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er kundeservice ikke behjelpelige, så send en god, begrunnet mail til [email protected]. Det kan være at ledelsen er litt mer behjelpelige.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå