Tom&Jerry Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kjæresten min gjemte dem i en DVDboks på rommet, men en dag var i borte. Var nok faren som fant dem, huff ø? En smule dum far da eller? "Nei du sønnen min. Jeg tar fra deg det som beskytter deg mot å smelle ei dame på tjukka og det som beskytter deg fra baskelusker på tissefanten din. Er bare tull med slikt og det er helt på sin plass at du ikke får lov å ha slikt. Jeg tar de også bort uten at du vet det, så neste gang du trenger dem står du i et dilemma. Du velger å ha ubeskyttet sex og jeg blir farfar" Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Når jeg bodde hjemme hadde jeg noe tilsvarende denne bare at den jeg hadde var en ramme glass utenpå, med en kondom inni som man hang på veggen. Foreldrene minse syntes det bare var en morsom ting. Kunne fint gjemme kondompakken på baksiden av rammen. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg hadde bare lagt de i nattbordskuffen, jeg? Stua bort, ikke spesielt godt gjemt, men lett å få tak i når de trengs. ; ) Kan jo bare legge noe over, slik at de ikke syntes så godt. Foreldre har vel uansett ingenting med å snoke i nattbordskuffen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg