cyclo Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 jeg gjemmer mine under hardisken i kabizzet ;P der er det dør med lås og raskt og komme til om jeg trenger dem Ja, for det er smart. Varme + kondom = pappa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Er ikke så utrolig turn on å måtte rote rundt inne pc-en før hyrdestunden heller Lenke til kommentar
siggii Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nøyaktig samme tenkte jeg... "Okei, jeg er klar"... "Ah, vent litt a..." Går bort til datan. "Tror kanskje jeg må gå nå"... Men sånn on-topic, hva er egentlig vitsen med å lage en tråd om hvor man skal legge kondomene hen? Er jo bare å finne et sted som du tror ingen kommer til å lete det vel. Noe må man da klare å finne ut av selv her i verden. Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skuffen! Skuffer er til for å fylles med skrot - og gummi! Lenke til kommentar
Rastafari91 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Lommeboka? Støtter den. Lenke til kommentar
Chomonbabe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hvorfor gjemme de?? Hadde satt større pris på om min fremtidige sønn/datter hadde hatt kondomer flytene på rommet enn å ikke funnet noen! Er da ikke noe gale i å beskytte seg vell? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Haha, serriøst hva skjer, hvorfor svarer jeg på denne tråden hele tiden Er jo ikke denne jeg skulle svare på Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 har du plakat på rommet, så putt de bak den Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Litt drit den gangen du trenger de, og må leite gjennom 100 dvder... Hvis du er så gammel at du gjemmer de for mamma er det vel lite sannsynlig at du trenger dem med det første =D Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kan ikke du gjemme de hjemme? (Ho ho. Lykke til.) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har mine nederst i undertøyskuffen. DVS at de ikke blir funnet før man leter etter dem. Nå har jeg forsåvidt flytta hjemmefra, men hadde dem på samme sted hjemme og. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ser bokstavelig talt ikke poenge med å sjule de, men er det viktig for deg så kan du hjemme de inni kabinettet ditt kansje ? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Om man aboslutt må gjemme de, så gjem de så de er lett tilgjengelig for deg. Ikke endevend rommet på leting etter donge når damen er klar som et egg. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Spam/off-topic er fjernet fra tråden. Vennligst holdt dere til temaet folkens. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å benytte -funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal gjemme slikt (greit, jeg gjemte de når jeg var 14 jeg og). Om foreldra dine ser at du har kondomer blir de sikkert bare glade for å se at du bruker beskyttelse. Lenke til kommentar
Gjest FreskFyr;) Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Bor du i et hus hvor folk ikke har annet å gjøre enn å lete i dine saker etter kondomer for så å mene mye om dette..HUFF.. så er mitt tips: Legg en 5-6 kondomer rundt i tøyet til faren din og noen hos mora di.. Da slipper du til evig tid noe interesse for dine og ditt.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Jeg husker ikke hvor jeg har lagt kondomene mine jeg Jeg vet at jeg hvertfall hadde 2-3 stk på rommet, men finner de ikke igjen. Også har jeg en i hver jakkelomme. En morsom ting var at mamma tok feil jakke en gang hun skulle ut, så sjekket hun i lommene og fant ut at det ikke var hennes jakke ja Endret 1. november 2009 av Nopros Lenke til kommentar
jakoboz94 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 jeg er 15 år og har kjøpt kondomer pga eks kjæreste. og jeg har de liggende i skuffa.. morra mi rydde og fant de.. hun sa ikke noe å bare la de på nattbordet Glemte å rydde de så når kusinene mine kom inn mens de var på besøk fikk de litt sjokk hehe ! Lenke til kommentar
Noraa Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kjæresten min gjemte dem i en DVDboks på rommet, men en dag var i borte. Var nok faren som fant dem, huff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg