Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor gjemme kondomer?


Gjest konditor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nøyaktig samme tenkte jeg...

 

"Okei, jeg er klar"...

 

"Ah, vent litt a..." Går bort til datan.

 

"Tror kanskje jeg må gå nå"...

 

 

 

Men sånn on-topic, hva er egentlig vitsen med å lage en tråd om hvor man skal legge kondomene hen? Er jo bare å finne et sted som du tror ingen kommer til å lete det vel.

 

Noe må man da klare å finne ut av selv her i verden.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

 

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å benytte p_report.gif-funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

 

(Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar
Gjest FreskFyr;)

Bor du i et hus hvor folk ikke har annet å gjøre enn å lete i dine saker etter kondomer for så å mene mye om dette..HUFF.. så er mitt tips: Legg en 5-6 kondomer rundt i tøyet til faren din og noen hos mora di..

Da slipper du til evig tid noe interesse for dine og ditt.. ;)

Lenke til kommentar

Jeg husker ikke hvor jeg har lagt kondomene mine jeg :ermm: Jeg vet at jeg hvertfall hadde 2-3 stk på rommet, men finner de ikke igjen. :cry: Også har jeg en i hver jakkelomme.

 

En morsom ting var at mamma tok feil jakke en gang hun skulle ut, så sjekket hun i lommene og fant ut at det ikke var hennes jakke ja :wee:

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...