Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor gjemme kondomer?


Gjest konditor

Anbefalte innlegg

Hadde to pakker liggende gjemt blant ark og ting på skrivebordet.

 

En dag kom jeg hjem fra skolen sammen med dama, og jammen hadde ikke mamma rydda på rommet. Hun sa hun hadde putta alt jeg hadde på skrivebordet i en eske, og jammen meg lå kondompakkene + masse kondompapir jeg hadde skyvet under senga i bånn av eska:P

Flau? eller ansvarlig`?

 

Nja, litt begge deler kanskje? Var egentlig ikke så veldig flaut, og mamma nevnte ikke noe heller.

Dama syntes det var litt flaut da....Men på den andre siden, så viser det at vi er ansvarlige og som du sier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahah.. Jeg husker da jeg og eksen var på overnattingsbesøk hos moren hans, vi brukte å få senga hennes av en eller annen grunn og hun tok sofaen. Jeg gikk ut ifra at han fjernet kondomet, men neida, da vi dro lå det visstnok igjen en brukt kondom midt på madrassen hennes.

Lenke til kommentar
Hahah.. Jeg husker da jeg og eksen var på overnattingsbesøk hos moren hans, vi brukte å få senga hennes av en eller annen grunn og hun tok sofaen. Jeg gikk ut ifra at han fjernet kondomet, men neida, da vi dro lå det visstnok igjen en brukt kondom midt på madrassen hennes.

Hehe, genial tabbe, da ble vel mora litt på tuppa!?

 

Hun var rimelig sinna da hun ringte ham da vi var på vei hjem, ja :!:

Endret av Capria
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Ha de i nattbordsskuffen din som folk flest. Også greit og ha en pakke med tørkepapir som du kan legge kondomet i etter akten. Skal jeg på fest( annet sted hvor det fort kan bli uforpliktende sex) så har jeg noen komdomer i lommeboka, men til vanlig burde du ha de et annet sted! Komdomer som ligger for lenge i lommeboka( eller annet varmt sted) kan få redusert kvaliteten og ryke under hyrdestunden/gravferden.

Endret av Nauz
Lenke til kommentar

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

 

Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet.

 

Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold.

 

Poster har blitt fjernet i forbindelse med dette. Jeg minner samtidig om at grovt misbruk av gjestepostfunksjonen kan medføre IP-ban

 

(Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...