Mojo Pin Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Du trenger vel bare å legge dem et sted der de er skjult fra overflaten, dvs ikke midt på pulten eller på en tegnestift på veggen. Legg dem i en skuff eller et skap. Foreldrene har da ingen grunn til å rote i skuffene til barna, det ville aldri foreldrene mine ha funnet på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Øverste skuff på pulten Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Altså, om du er så redd for at folk skal se kondomene dine er det nok noen år til du tør å sex uansett. Gi dem heller til noen som bruker dem, istedenfor å gjemme dem til dem er ute på dato Lenke til kommentar
Capria Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg har aldri sjønt poenget med gutter nede i 12-13 års alderen som har kondomer i lommeboka "just in case". Hva i alle dager tror de skal skje? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Nå må du ikke ta motet fra de:P Lenke til kommentar
Robols Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Husker når jeg gjemte de. Pleide å ha kondomene i et rom inni Playstation. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Nå er det jo slik at noen foreldre er litt forskjellige fra andre da. Selv er jeg ikke så veldig keen på at mamma skal finne kondomene mine ved et uhell elns. I hennes øyne er jeg liksom den lille, snille gutten som aldri gjør noe "galt", og det gagner meg bra + at jeg frykter den samtalen Endret 13. mars 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Jeg har aldri sjønt poenget med gutter nede i 12-13 års alderen som har kondomer i lommeboka "just in case". Hva i alle dager tror de skal skje? http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/article2561538.ece Endret 13. mars 2009 av Braekke Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Er det han som er faren? Er to andre gutter som påstår de er faren. Rimelig slutty hun jenten da, var ikke noe eye candy heller. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg har aldri sjønt poenget med gutter nede i 12-13 års alderen som har kondomer i lommeboka "just in case". Hva i alle dager tror de skal skje? http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/article2561538.ece Kvalmt Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg har aldri sjønt poenget med gutter nede i 12-13 års alderen som har kondomer i lommeboka "just in case". Hva i alle dager tror de skal skje? Det er nok mest på grunn av en overaktiv fantasi. Men det er jo gutter i 12-13 års alderen som har sex. Lenke til kommentar
katiemore Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg har aldri sjønt poenget med gutter nede i 12-13 års alderen som har kondomer i lommeboka "just in case". Hva i alle dager tror de skal skje? De fleste har vel bare litt mye fantasi, men jeg kjenner faktisk en gutt som lå med ei jente da han var 10 år, og hun like gammel. Jeg synes selvsagt det er ALT for tidlig. Det verste var at foreldrene til jenta syntes det var helt greit. De lot dem alltid sove i samme seng og sånt fra de var 9 år ca. (det var da de ble sammen) da gutten var på overnattingsbesøk. Da faren til gutten fikk vite om dette var han helt sjokkert. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Nå er det jo slik at noen foreldre er litt forskjellige fra andre da. Selv er jeg ikke så veldig keen på at mamma skal finne kondomene mine ved et uhell elns. I hennes øyne er jeg liksom den lille, snille gutten som aldri gjør noe "galt", og det gagner meg bra + at jeg frykter den samtalen +1 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hvorfor ikke bare ha det i undertøyskuffen? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Spør bestemoren din om hun kan ta vare på de for deg Det verste som kan skje er at du får se hvordan et hjerteinfarkt ser ut. Eller så er lommeboken bra. Den har man somregel med seg å man vet aldri når man kan få bruk for de Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Blås de opp, og heng de i taket. :!: Jeg har mine i skuffen. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Stappa alle jeg har bakerst i kleesskuffen merket "trening" . Det var den fulleste som ikke brukes så ofte.. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hadde to pakker liggende gjemt blant ark og ting på skrivebordet. En dag kom jeg hjem fra skolen sammen med dama, og jammen hadde ikke mamma rydda på rommet. Hun sa hun hadde putta alt jeg hadde på skrivebordet i en eske, og jammen meg lå kondompakkene + masse kondompapir jeg hadde skyvet under senga i bånn av eska:P Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) obs feil tråd:P Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg