Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor gjemme kondomer?


Gjest konditor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Nå er det jo slik at noen foreldre er litt forskjellige fra andre da. Selv er jeg ikke så veldig keen på at mamma skal finne kondomene mine ved et uhell elns. I hennes øyne er jeg liksom den lille, snille gutten som aldri gjør noe "galt", og det gagner meg bra :)

 

+ at jeg frykter den samtalen :p

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Jeg har aldri sjønt poenget med gutter nede i 12-13 års alderen som har kondomer i lommeboka "just in case". Hva i alle dager tror de skal skje?

 

De fleste har vel bare litt mye fantasi, men jeg kjenner faktisk en gutt som lå med ei jente da han var 10 år, og hun like gammel. Jeg synes selvsagt det er ALT for tidlig. Det verste var at foreldrene til jenta syntes det var helt greit. De lot dem alltid sove i samme seng og sånt fra de var 9 år ca. (det var da de ble sammen) da gutten var på overnattingsbesøk. Da faren til gutten fikk vite om dette var han helt sjokkert.

Lenke til kommentar

Hadde to pakker liggende gjemt blant ark og ting på skrivebordet.

 

En dag kom jeg hjem fra skolen sammen med dama, og jammen hadde ikke mamma rydda på rommet. Hun sa hun hadde putta alt jeg hadde på skrivebordet i en eske, og jammen meg lå kondompakkene + masse kondompapir jeg hadde skyvet under senga i bånn av eska:P

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...