Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor gjemme kondomer?


Gjest konditor

Anbefalte innlegg

Litt drit den gangen du trenger de, og må leite gjennom 100 dvder...

 

Vel du trenger ikke å bare ta en random. Velg f.eks den som står i enden i hylla. Eller en annen som du lett legger merke til, men som ikke andre merker etc.

 

Det kommer ann på hukommelsen til folk. Noen husker hvor de har gjemt ting, andre ikke. Og det er like stor sjans for at du husker hvilket cover du har gjemt dem i som at du har lagt dem bakerst i den nederste skuffe.

 

Spesielt når det gjelder kondomer, og hva de som regel brukes til :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har mine i en boks under sengen sammen med diverse andre sexartikkler. Men jeg bor for meg selv da så det blir vel ikke helt det samme :p Men snoker foreldra dine så mye da? Burde ikke være noe stress å hjemme dem. Da jeg bodde hjemme hadde jeg dem bare i nattbordskuffa.

Endret av Capria
Lenke til kommentar
Jeg har mine i en boks under sengen sammen med diverse andre sexartikkler. Men jeg bor for meg selv da så det blir vel ikke helt det samme :p Men snoker foreldra dine så mye da? Burde ikke være noe stress å hjemme dem. Da jeg bodde hjemme hadde jeg dem bare i nattbordskuffa.

Er ikke sikkert at den som skriver er gutt heller da. Uansett så tenkte jeg at du kan tepe de under skrivebordet, eller hvis du har en sovesofa så kan du legge de inni den :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Tre den på og gå rundt klar til dyst. Med mindre foreldrene dine er av det meget tvilsomme slaget så vil de ikke oppdage dem heller!

Lenke til kommentar
Hvis du har afro kan du gjemme dem i den.

Haha, kjempeforslag!

 

Har mine i vinduskarmen rett ved siden av senga, men bor heller ikke hjemme lenger.

 

Mora mi var på besøk like før jul og rydda overalt, inkludert rommet mitt. Flott, tenkte jeg, og glemte helt div. typer kondomer som lå og slang.

 

Fikk ett lite flaut stikk i meg når jeg så de ligge kant i kant bortover karmen, etter størrelse, men greide å le det bort for meg selv. Hadde hu nevnt det hadde det nok vært verre..

Endret av jossda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Haha, kjempeforslag!

 

Har mine i vinduskarmen rett ved siden av senga, men bor heller ikke hjemme lenger.

 

Mora mi var på besøk like før jul og rydda overalt, inkludert rommet mitt. Flott, tenkte jeg, og glemte helt div. typer kondomer som lå og slang.

Fikk ett lite flaut stikk i meg når jeg så de ligge kant i kant bortover karmen, etter størrelse, men greide å le det bort for meg selv. Hadde hu nevnt det hadde det nok vært verre..

:!:

 

 

Vi har de liggende på nattbordet. Ingen som er her noen gang heller. Går jo alltids an å pakke de i ei lita eske eller noe, og legge en tilfeldig plass. Er mye kjipere å "forklare" ting til venner eller foreldre når du tydelig har prøvd å gjemme dem.

Lenke til kommentar

Du kan jo alltid ha dem på deg. Ha alltid en på snablen i tilfelle du plutselig befinner deg i buksene til noen. De andre kondomene kan du ha oppi bokseren, dette fungerer fint så lenge du ikke driver med incest. Ellers lykke til.

 

 

Gjem dem der folk ikke vil lete, som i dyne og pute trekk, i DVD/CD covere, under lamper og slikt.

Lenke til kommentar
Jeg har mine i en boks under sengen sammen med diverse andre sexartikkler. Men jeg bor for meg selv da så det blir vel ikke helt det samme :p Men snoker foreldra dine så mye da? Burde ikke være noe stress å hjemme dem. Da jeg bodde hjemme hadde jeg dem bare i nattbordskuffa.

Er ikke sikkert at den som skriver er gutt heller da.

 

Hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...