Gjest konditor Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei, jeg lurer på hvor kan man hjemme kondomer? Jeg har kondomer på rommet, (helsesøster) uansett så lurer jeg på om det er noen bra tips til hjemme steder?Har en liten safe på rommet, den er ikke så bra, det er to kombinasjoner. Uansett så skal alle på som kommer inn på rommet åpne den. Er det noen tips? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Under dataskjerm, under madrassen på senga etc.. Kommer helt an på hvor mye foreldrene snoker, om de tar seg av sengeskift og renvasking osv.. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvorfor skjule de? Det viser jo bare at du er ansvarlig i medhold til prevensjon. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvorfor skjule de? Det viser jo bare at du er ansvarlig i medhold til prevensjon. Enig. Han burde henge dem opp med en tegnestift på oppslagstavla Jeg gjemmer mine inni et par sokker. Ikke det at det gjør så mye om noen finner dem, men det er ikke sånt jeg vil at folk skal se med en gang de kommer inn døra. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jeg har de liggende akkurat hvor det passer meg. Men så er jeg 22, om noen i familien finner noe på rommet mitt de ikke vil finne, så får de holde seg unna. Jeg bor hjemme pga økonomien, ja det er flaut:P Endret 9. mars 2009 av stakan Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Blås de opp, og heng de i taket. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Teip de fast på innsiden av kabinettet. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Bør ikke utsettes for høy varme:P Friksjonen under axion teller ikke. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Riv opp golvplankene og legg dem under. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er det foreldrene du vil gjemme dem for? Isåfall så finnes det jo utrolig mange bra steder. Inni dataspill/cd cover (som ikke er så mye i bruk selvfølgelig) Legg dem i en konvelutt og teip den bak et eller annet Er de jeg kommer på nå. Lykke til Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er det foreldrene du vil gjemme dem for? Isåfall så finnes det jo utrolig mange bra steder. Inni dataspill/cd cover (som ikke er så mye i bruk selvfølgelig) Legg dem i en konvelutt og teip den bak et eller annet Er de jeg kommer på nå. Lykke til Inni DVD, CD, Dataspill cover var ikke så dumt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Litt drit den gangen du trenger de, og må leite gjennom 100 dvder... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Om du putter dem i Pirates 2 coveret så skal det ikke være vanskelig å finne dem igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Har mine i en gammel iPod eske i en skuff, jeg. Aldri noen som er under alt i den uansett + at de ikke ligger for varmt/tørt. Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvor gammel er du, og hvorfor vil du skjule de? Jeg er 17, og har ca 15 stk liggende i en skuff på rommet. Samme for meg om folk finner de eller ikke, så lenge de ikke begynner å ta av mine Er du over 16, så er det jo ikke noe skjule uansett, for det er jo bare å gå til helsesøster, apotek, butikk og få skaffet nye Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har dem i en eske bare Sort liten ekse =) Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Mine (våres) ligger i en gul boks ved siden av sengen. De som vil finne dem, finner dem. Er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg