Gjest member-63169 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei. I dag var det en idiot som poppet en stor bobleplast (til å pakke pakker med) 1 cm fra øret mitt. Suser fortsatt etter 7 timer og hører litt dårlig. Kan jeg ha blitt skadet på øret, eller går det over? Hva bør jeg gjøre? Kan jeg få erstatning hvis jeg har blitt skadet? hvem vil det gå på? jobben eller han? Har hatt lignende som dette før (med krutt) som har gått bra, men var ganske høyt dette også. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Normalt skal det gå over iløpet av 24 timer. Har det gått mer enn 24 timer bør du snakke med lege. Jeg er ikke særlig inne på det med erstatning så det får andre ta om den tid kommer Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Første du burde gjøre er å dra til bedriftslegen din! Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 oki, vet ikke om vi har det. men etter 24 timer hvis det ikke er blitt bedre?? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Da ringer du lege og får øret undersøkt. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jepp, som du sikkert nå har fått erfart er øresus veldig lett å pådra seg. Det skal ikke mange dB til å forandre hørselen for evig å alltid. Synes du skal vente med å gå til lege. Vent en uke. Det er uansett ingen ting han kan gjøre bortsett fra å konstantere et hørseltap. Regner med at du er forsikret gjennom jobben? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 24 timer? En uke, har jeg hørt er når man skal begynne å bekymre seg. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 det er vel ingen grunn til å vente med å gå til legen? jeg hadde ikke stolt på noen over nett hvertfall - stoler heller på en lege som sier jeg kan gå hjem og slappe av ei uke.. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Var på konsert og fikk øresus, og husker det som at det ikke ga seg helt dagen etter. Vent et par dager i allefall. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 om du faktisk har fått en skade, så er det veldig greit å få rapportert dette så fort som mulig slik at du juridisk sett stiller med "papirene i orden". Ta en tur til lege. håp bare du ikke har blitt skadet, for de pengene er ikke verd øresus for resten av livet... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Greia er vel at det ikke er så mye legen kan gjøre annet enn å konstatere varig øresus, men etter ett døgn er det fortsatt overveiende sannsynlig at det går over av seg selv. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 når det gjelder skader, aldri utsett noe du kan gjøre i dag! trodde folk visste sånt Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvis legen ikke kan gjøre noe annet enn å vente å se, er det vel liten vits i å plage ham. Men det finner du fort ut ved å ringe og høre (). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå