Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kansje fått hørselskade på jobb.

Gjest member-63169

Anbefalte innlegg

Gjest member-63169

Hei.

I dag var det en idiot som poppet en stor bobleplast (til å pakke pakker med) 1 cm fra øret mitt. Suser fortsatt etter 7 timer og hører litt dårlig. Kan jeg ha blitt skadet på øret, eller går det over?

Hva bør jeg gjøre?

Kan jeg få erstatning hvis jeg har blitt skadet? hvem vil det gå på? jobben eller han?

Har hatt lignende som dette før (med krutt) som har gått bra, men var ganske høyt dette også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, som du sikkert nå har fått erfart er øresus veldig lett å pådra seg. Det skal ikke mange dB til å forandre hørselen for evig å alltid. Synes du skal vente med å gå til lege. Vent en uke. Det er uansett ingen ting han kan gjøre bortsett fra å konstantere et hørseltap. Regner med at du er forsikret gjennom jobben?

Lenke til kommentar

om du faktisk har fått en skade, så er det veldig greit å få rapportert dette så fort som mulig slik at du juridisk sett stiller med "papirene i orden". Ta en tur til lege.

håp bare du ikke har blitt skadet, for de pengene er ikke verd øresus for resten av livet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...