allyse Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Har en eldre laptop (uten USB kobling) og skal ha internett på den. Har en Nokia 3330 i den ene hånden og laptoppen i den andre. Hva skal jeg kjøpe? Lenke til kommentar
DukeNuke Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 HeHeHe Trodde moderatorene her inne hadde litt peiling. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 HeHeHe Trodde moderatorene her inne hadde litt peiling. Er ikke alle som er like usedvanlig smart som deg vet du... allyse: det går nok desverre ikke an med 3330, siden den har verken innebygget modem, eller IR. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 allyse: det går nok desverre ikke an med 3330, siden den har verken innebygget modem, eller IR. Går det ann å kjøpe et ekstern modem da? Eller en rimelig telefon jeg kan øverføre netcom active talk abb.? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Går ikke å kjøpe eksternt modem heller. Jeg har ikke så mye greie på det der, men vet i hvertfall at f.eks 8210 har modem og IR, og den får du nok tak i billig, brukt. Sikkert noen andre som vet om noen billige telefoner som fungerer til det formålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå