ftbllftbll Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har mye jeg skulle ha gjort... Har nå sett gjennom et sett av hans filmer! Og jeg må bare hylle denne mannen. Utrolig... Whats eating gilbert grape The hours Gangs of new york The aviator og sist men ikke minst Step brothers! Hvilken er den beste? så stepbrothers i går og hvor morsom er den egentlig? SYYYKT morsom Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Du har fortsatt tilgode å se en av hans beste, The Thin Red Line, Magnolia , Boogie Nights og Sydney. Han har dog ikke store rollene i disse filmene, men er helt fantastiske filmer. Han er en veldig talentfull fyr må jeg si. Endret 9. mars 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Ok=) ser filmene ligger opp mot 8.0 på imdb. Hvilken vil du si er best? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 De fleste vil nok si Magnolia. Personlig er jeg mer fan av Boogie Nights. Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg vil si Magnolia Så Step Brothers i går, veldig morsom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå