sttrons Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvet ikke om bildet funker, finner ikke ut av det selv heller :S derfor jeg legger ut. bildet er blurrete med hensikt, men kan ikke få bestemt meg om det funke. Forvente mest slakt her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Bluren ødela litt, ja. I tillegg irriterer det meg at jeg ikke ser hele treet. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 kunne egentli tenke meg det, men blir liksom ikke helt enig med meg selv :S Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 kunne egentli tenke meg det, men blir liksom ikke helt enig med meg selv :S kunne gjort seg som et cover på ei Darktrhone skive, du liker deg rundt kirka i Mandal ser jeg he he Lenke til kommentar
Itw Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Syntes det at man ikke ser hele treet og søppelkassen ødelegger mest. Om bluren passet på bildet vet jeg ikke helt.. Men hele treet og uten søppelkassen hadde hevet bildet mange hakk:) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Søppelkassen gjev ein fargekontrast som ikkje er så dum, men eg og skulle gjerne sett heile treet ja. Synest og det er alt for mykje blur. Med heile treet og god fokus hadde det vore eit veldig bra bilete. Endret 9. mars 2009 av Zeph Lenke til kommentar
andersj Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 For å være litt uenig, så synes jeg ikke det gjør noe at ikke hele treet er med. Du er på god vei til å skape et bilde med mye stemning og følelse i. Men det blir litt for rotete for meg, litt for mange elementer, og kanskje en manglende linje. Det er fin dybde i bildet, og man forventer at det kan skje noe når som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå