kenmyh Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jepp. Jeg kommer tilbake med enda flere bilder av modellbilen min. Denne gang har jeg prøvd å gjøre det litt annerledes. Er ikke helt fornøyd med det heller. Kom med kommentarer og tips! 0,5s F5.0 ISO100 Endret 9. mars 2009 av kenmyh Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Ville heller gått motsatt vei av det du har prøvd her. Masse lys og kritthvit bakgrunn gjelder! Idéen din er sikkert ikke dum, men jeg faller ikke helt for den. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Synes bildet ble litt dårlig siden du ikke ser hele bilen, og mister da litt av "identiteten" til bilen, du kjenner den ikke igjen ved første øyekast...Så kanskje litt mer lys neste gang Natrich Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 prøv å ta bildet enten direkte forfra, eller rett fra siden med sånn lyssetting som får kantene frem. da ville du hvertfall fått frem identiteten til bilen. Lenke til kommentar
kenmyh Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Skal prøve på dette etterpå. Alt dere nevner, er bare litt vanskelig å få til kritthvit bakgrunn, da jeg ikke har noen plass og ordne dette. Men skal se hva jeg kan få til Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Tror det kunne blit bra med sort bakgrunn, kunne du fått til slik belysning som det er foran på bilen her, over hele bilen. og fra en rett vinkel Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 God ide. Ikke helt gjennomført, men god ide. Prøv å ta bilde rett forfra med sterkt motlys som kommer fra bak bilen.. Ellers ser det ikke ut som at bilen er helt skarp, men det kan muligens være en bieffekt av at det er så mørkt. Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Ah, her du ble av ja Tja, det ble jo litt mørkt. Mangler en del detaljer og kontraster for at dette skal fungere. Det er jo en god ide, ser for meg du prøver å oppnå noe ala dette: http://www.flickr.com/photos/equanox/2402900038/ , men det er nok ikke sa lett Igjen så kan du jo se utifra det bildet at så å si alt ligger i plasseringen av belysningen. Nøye utplasserte lysrør (ser det ut som), og det er jo ikke så lett på en så liten bil. Men for all del, prøv litt til Det er jo en god mulighet til å leke seg i et lite format, er jo langt mindre omfattende enn en ekte bil! Lenke til kommentar
kenmyh Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Oi! Det var tøft! Noe sånt må jeg få til! Får bare ta tiden til gode, og se hva jeg får til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå