PBre Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Min xbox 360 har fått tre røde ringer... Hvor sender jeg den på reparasjon? Hvem kontakter jeg? Hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ring Microsoft Norge 800 14 174 Det er gratis. Lenke til kommentar
PBre Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Ring Microsoft Norge 800 14 174Det er gratis. Ringer dem i morra, takk skarru ha! Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 3 røde ringer her også. Har bedt om reperasjon på internett. Skal jeg kjøpe smartpost eske på posten å sende den inn? Dekker de portoen? Lenke til kommentar
Chakuza Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Bare ring dem, så kommer de på døra di og henter konsollen din. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
PBre Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 2 valg: Bestille reperasjon på xbox.com eller Ringe inn og bestille. Det skal være gratis! Reperasjonsprosessen: En reperasjon blir bestilt på en konsoll, vi sender ut en tom eske med UPS (kommer med posten om UPS ikke kjører i det området), du pakker ned xboxen i den esken uten HDD, uten kabler og uten noe annet utstyr(spill etc). Du leverer eksen tilbake til UPS (be de vente om de kom på døra, ringe de opp om de ikke ventet eller levere den tilbake til posten om den kom i posten. Bruk "returservice Mottaker: UPS OF NORWAY INC" klistremerket for å levere med posten). I eksen er det 3 invoice papirer. Ser ut som en faktura mot deg, er ikke det. Spar på 1 som en "kvittering" og la de 2 andre følge med eska. pass på å få en kvittering på att UPS (evt posten) har tatt imot eska fra deg. Vent 2-3 uker så er Xboxen tilbake. Lykke til Hvor mye må jeg regne med å betale? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Du skal ikke betale noenting Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Har fått mail fra UPS nå. This message was sent to you at the request of MICROSOFT EUROPE REPAIR CENTER to notify you that the electronic shipment information below has been transmitted to UPS. The physical package(s) may or may not have actually been tendered to UPS for shipment. To verify the actual transit status of your shipment, click on the tracking link below to view the status of your request. Important Delivery Information _______________________________________________________________ Scheduled Delivery: 16-March-2009 Shipment Detail _______________________________________________________________ Ship To: *fjernet navn/adresse* Number of Packages 1 UPS Service: STANDARD Weight: 0,5 KGS Så da er spørsmålet om de kommer på døra? Jeg er ikke hjemme på dagtid. En annen ting er at de ikke har registrert hvilket husnr vi bor i. Finner de ut hvor vi bor uten husnr? I fjor bestilte jeg noe fra utlandet som ble sendt med UPS. Men UPS Norway sendte den videre til meg med posten. Så da kommer den kanskje på postkontoret. Lenke til kommentar
brutulius Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Har fått mail fra UPS nå. This message was sent to you at the request of MICROSOFT EUROPE REPAIR CENTER to notify you that the electronic shipment information below has been transmitted to UPS. The physical package(s) may or may not have actually been tendered to UPS for shipment. To verify the actual transit status of your shipment, click on the tracking link below to view the status of your request. Important Delivery Information _______________________________________________________________ Scheduled Delivery: 16-March-2009 Shipment Detail _______________________________________________________________ Ship To: *fjernet navn/adresse* Number of Packages 1 UPS Service: STANDARD Weight: 0,5 KGS Så da er spørsmålet om de kommer på døra? Jeg er ikke hjemme på dagtid. En annen ting er at de ikke har registrert hvilket husnr vi bor i. Finner de ut hvor vi bor uten husnr? I fjor bestilte jeg noe fra utlandet som ble sendt med UPS. Men UPS Norway sendte den videre til meg med posten. Så da kommer den kanskje på postkontoret. fikk det samme selv bare dem kom 11 mars, altså idag. det som skjedde var at det kom en tysker som ikke prata et ord norsk og slengte ifra seg en eske etter jeg skrev under på noe og han sa han ikke skulle ta med noenting som helst selv om det var det microsoft sa til meg.. så nå har jeg den eska full av bare masse papirer og tøys jeg må finne utav når jeg engang gidder å sette meg ned for å se på det.. lykke til. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Oi så vanskelig.... Du skal jo bare sette beskyttelsen på hver side av boksen din, og putte den i esken, lukke den, og klistre på lappene, så ringer du ups og sier at esken kan hentes... Du passer da selvfølgelig på å klage på han som var å leverte esken, fordi han ikke kunne ta den med, med en gang Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har mottatt en slik eske nå. Xboxen er pakket inn og lagt i esken. Men med esken følger det mange papirer. Er det noe som skal skrives på disse? Hvor og hva skal skrives på her? Hvor skal disse festes på esken? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 det følger med en bruksanvisning med bilder som viser hva du skal gjøre rimelig enkelt så bare å ringe UPS og den blir hentet Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ja, bruksanvisningen er grei, men jeg mener de sa noe når jeg snakket med de om at jeg måtte skrive på returadresse og kundenummer og litt sånn. Hvor skal dette skrives? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det er det som står på lappene du skal klistre på retur pakken.... Lenke til kommentar
MazterKiddo Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Heisann, gammel tråd det her men tar sjangsen på å rippe opp litt likevel. Det har seg slik at for noen månder siden så fikk jeg RROD. Tok kontakt med kundeservice over telefon for litt over ei uke siden og fikk i dag en pakke som xboxen skal sendes inn på service med. Denne kom i fra UPS. Så til det første spørsmålet: I min pakke, sammen med 3stk "Innovice" ark, 3stk klistremerke ark med adresser etc. som skal på esken og 2stk plastlommer og polstring så fikk jeg med et "Returservice" klistreark ifra Posten Norge som er betalt og med adresse til UPS INC. Norway med kollinummer og diverse strekkoder. Betyr det da at min pakke skal sendes med Posten Norge til UPS i Oslo eller skal jeg ringe UPS å be de hente pakken? Adressen på det klistrearket fra Posten Norge er: UPS OF NORWAY INC M.S RETURNS ULVENVEIEN 75B 0581 OSLO Er med en elendig beskrivelse med dårlige bilder og kun 4punker. HJELP :!: Lenke til kommentar
zero_talent Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Noen som har erfaringer med konsoller eldre enn tre år? Min fikk ROD nettopp, er vel ca fire år gammel. På nettsiden til xbox står det at de bare reparerer konsoller som er tre år gamle eller mindre, så jeg er litt spent... SKal ringe dem i morgen og se hva de sier. Skal jo ha fem års reklamasjon på fabrikasjonsfeil iflg forbrukerkjøpsloven. EDIT: Ringte MS' servicetelefon i dag. Det var ikke noe problem å få den reparert gratis selv om den er eldre enn tre år, det gikk bare ikke å registrere den på nett. Så ring hvis du har en gammel konsoll. Endret 29. desember 2009 av zero_talent Lenke til kommentar
odri1 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Aldri for sent å ta opp en gammel tråd Ettersom jeg ikke var hjemme så måtte jeg hente UPS pakken på Postkontoret ettersom jeg ikke bor så sentralt så kommer ikke UPS direkte til meg. Så har fått boksen med alle disse skjemaene og UPS adressekortet. Men har ikke mottatt returlapp slik jeg kan sende den tilbake med posten til UPS. Så da må jeg betale for å sende pakken til UPS norge selv? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 RING RING RING til ups!!! Du skal ikke betale en dritt... En annen ting som er litt merkelig, er at dere faktisk får esken med papirene osv sendt hjem, for de to siste gangene jeg har sendt inn, så har jeg fått beskjed om at de har sluttet å sende eske, og at jeg selv må stå for pakking og embalasje, og printe ut papirerene som MS sendte med på mail... Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Sendte min 4 år gamle konsoll til rep for 2 uker siden,fikk "ny" i dag fra UPC som kom på døra. Synes det var rart at denne konsollen som er produsert for 4 måneder siden var UTEN HDMI? Trodde det var standard på xbox nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå