OaoaO Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Vær grei å hold deg unna hp... De blir så ekstremt varme.. Alle jeg kjenner, og har snakka med sliter med at dem brenner seg på den:D Jeg har en litt eldre "dv6000" som jeg kan steike speilegg på Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Vær grei å hold deg unna hp...De blir så ekstremt varme.. Alle jeg kjenner, og har snakka med sliter med at dem brenner seg på den:D Jeg har en litt eldre "dv6000" som jeg kan steike speilegg på Jeg hr en litt eldre Zv6000, men den blir bare behagelig varm :!: Lenke til kommentar
frowen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ser tråden ble tatt opp igjen, men hvis trådstarter ikke har funnet pc så kan jeg si at min (nye) hp dv5.1095, som har P8400 og 9600GT kjører de fleste spille greit nok. Farcry2, FEAR2 osv uten problem. Oppløsningen er selvfølgelig ikke spes høy, men det får være opp til han å bestemme... Den blir heller ikke noe -spesielt- varm, den gamle hp'en min ble varmere (dv6060) Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Skal du klare å kjøre GTAIV, på low eller ikke, så må du ha minst 2,8GHz prosseror, et godt skjermkort. Samt 4Gb med ram, 2GB holder ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå