Gå til innhold

Trenger litt hjelp ang. abonnement

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal skaffe meg en Ny telefon, tenker litt på SE F305. Jeg har tenkt å skaffe meg et abonnement som er litt bedre for min bruk. Har Netcom SmartTalk, ganske billig, men har mer lyst på telenor. tenkte jeg skulle kjøpe mobil uten abonnement, og så bytte til Telenon. Det jeg da lurte på er om det blir noen problemer hvis jeg Bare bytter Fra netcom til telenor, uten å kjøpe tlf med abonnement.

- Mx243

Endret av Mx243
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bytt til onecall, det skal være like enkelt som å bytte stol :thumbup:

Men jeg tror det ville gå greit å bytte om du brukte den gamle mobilen din til du fikk byttet til telenor og så kjøpte du en ny tel. uten abnoment.

Ok takk for Hjelpen

Lenke til kommentar

hei

kjøper du en ulåst telefon er det ingen problem uansett. når du porterer nummeret ditt fra netcom til telenor tar det ca. to uker før nummeret ditt blir et aktivt telenor nummer. i mellomtiden bruker du det gamle simkortet fra netcom, og har du da en telefon uten operatørlås, kan du både kjøpe telefonen når du vil og overføre nummeret ditt når du vil :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
hei

kjøper du en ulåst telefon er det ingen problem uansett. når du porterer nummeret ditt fra netcom til telenor tar det ca. to uker før nummeret ditt blir et aktivt telenor nummer. i mellomtiden bruker du det gamle simkortet fra netcom, og har du da en telefon uten operatørlås, kan du både kjøpe telefonen når du vil og overføre nummeret ditt når du vil :)

Du kan kjøpe opplåsningskode på nettet, det trenger ikke koste så mye (du må sammenligne). Det er ikke ulovlig, men det kan ødelegge garantien.

F305 er annerledes enn andre SE telefoner. Når du legger inn koden setter du bare inn nytt sim-kort, skriver koden, venter 30 sekunder og skriver koden igjen. Da er telefonen opplåst. Jeg har sett noen gjøre dette.

Kjøp kode fra noen seriøse, om du legger inn feil kode flere ganger kan det blokkere for opplåsing via kode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...