Snerk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Skal få internet telefoni fra canal digital i hus snart. Da trenger jeg en ethernet tilkobling ved siden av telefonen. Men routeren (linksys wrt54gs) vil stå en annen plass i huset. Så jeg trenger noe som kan plukke opp det trådløse nettverket, for å så kunne sende det videre med en ethernet port til telefonen. Hva er det jeg trenger (en ny router, bridge, repeater eller hva?), og hva er rimeligste alternativ? Endret 9. mars 2009 av Snerk Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Rimeligste er vel å kjøpe trådløs telefon. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Eventuelt så kan du sette opp datamaskinen din til å dele internett. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Rimeligste er vel å kjøpe trådløs telefon. Støtter den. Men vist det er en umulighet kjøp en Linksys GL og kjør inn DD-wrt og sett den i opp i bridge modus. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 ethernet converter: homeplug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå