opijo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei å hå. Jeg skal prøve et ekspriment i en mnd, skal forbrenne 500 cal og begynne med å trene heftig mage. Jeg har prøvd "10 minutes trainer", men den var veldig vanskelig å utføre , det er mest fot øvelser føler jeg.. Så vet dere folkes om noen øvelser som er eksremt gode? og hvor mange jeg skal ta og hvor mange jeg skal ta om dagen.. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Denne filmen her hjelper deg kanskje? Jeg trener mage annenhver dag i ca 15 - 20 min. Smerte er din venn! Svir det ikke i musklene er det ikke vits å trene spør du meg. Trener sit ups(flere varianter for å hele mage regionen) Jeg varmer opp meg 2 set 10 reps + 1, så er det 5 sets så mange reps du klarer, pausene varer kun så lenge det brenner i magen ( rundt 5 -10 sek ), etter 5 set, tar jeg 2 straffe sets meg 16 + 1 reps. tøyer ut i ca 1 min. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Sitter og ser på filmen nå. Det som er dumt med å få FINE magemuskler, er at for å få det må man slanke seg, men det fungerer dårlig om man ved siden av vil trene andre muskler. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Sitter og ser på filmen nå. Det som er dumt med å få FINE magemuskler, er at for å få det må man slanke seg, men det fungerer dårlig om man ved siden av vil trene andre muskler. slanker meg mens jeg trener. funker fint det! har trent aktivt en god stund nå og merker 6 packen kommer som f. Men jeg har hatt et godt utgangspunkt fra starten av. Jeg kan etter 1 år telle en 4- pack. Det er bedre å gjøre noe med fettet nå, enn å vente og angre senere på at du ikke holdt formen. Endret 9. mars 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
opijo Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Takker for alle svar , dette skal bare være et 1 mnds prosjekt og se om det virker. Hvis jeg ser noe virking så skal jeg forsette. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Takker for alle svar , dette skal bare være et 1 mnds prosjekt og se om det virker.Hvis jeg ser noe virking så skal jeg forsette. En måned!!!hahaha altfor liten tid, du vil ikke se mye forskjell ved mindre du er så tynn at du slipper slankinga. Minimun 6 måneder er hva jeg sier. Virkninger får du raskt om du er tynn (liten fettprosent) eller hvis du er normal 2 måneder, hvis du er tjukk 1 - 10 år. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 slanker meg mens jeg trener. funker fint det! Greit, man kan slanke og trene samtidig, men du misforsto meg kanskje. Man kan ikke slanke seg og få større muskler samtidig. Så man kan altså ikke miste magefett og få større magemuskler samtidig, selv om det visuelt sett vil ha lik effekt å gjøre begge to, kanskje faktisk best å slanke seg. Dette gjelder de andre musklene også, som egentlig var poenget mitt. Man kan ikke få større muskler generelt om man skal få fettet bort fra magen. For å gjøre dette må man nemlig ligge i kcal-underskudd, noe som er det motsatte av hva man må gjøre for å gaine i muskler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå