ei_gr Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Sony har annonsert en ny serie hodetelefoner for bassglade brukere, Sony XB. Les mer Lenke til kommentar
Khlysti Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvilken prisgruppe kan jeg forvente meg? Interessant Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ser spennende ut! Lurer veldig på pris jeg også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Dette så "harry" ut og jeg lurer på hvordan audiofile stiller seg. Men en frekvensrespons helt ned til 3Hz er ikke galt! Endret 9. mars 2009 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) synes de ser rimelig deilige ut, virker utrolig komfortable da. De putene er jo massive! For Basselskere virker de jo veldig gode. Fant toppmodellen her på Audiocubes for ca. 150$ Endret 9. mars 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Disse fikk jeg skikkelig lyst på. Jeg elsker store puter. Prisen så ikke så ille ut heller. Hadde det ikke vært for at jeg kjøpte meg nye hodetelefoner for 3-4 måneder siden hadde jeg kjøpt disse nå. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Blir nok å ta en tur til nærmeste sony store i slutten av måneden Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Utrolig! Jeg likte faktisk designet! ...og sist jeg syns et headset så greit ut, var vel bortimot åttitallet! Lenke til kommentar
Beanis Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det var noen massive puter ja. Jeg er mer interessert i de proppene jeg, men. Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Og denne artikkelen hører hjemme på Hardware.no, ikke Audiovisuelt eller Amobil? Forvirringen fortsetter... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Tenkte det samme som genser, er man på vei til å legge ned Audiovisuelt? Det har ikke vært den store suksessen ennå, med få lesere og artikler. Med dagens finanskrise så tviler jeg på om de overlever så lenge. Men mulig de klarer seg med tanke på at de produserer så få artikler som innebærer lave utgifter til journalister, siden er jo oppe og går uansett. Endret 10. mars 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hehe, de der så veldig tunge ut. Som om man ikke orker å ha de på i mer enn en time på grunn av tyngden. Men lyden er sikkert himmelsk! Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ser absolutt spennende ut, og ser ut til å kunne tilfredsstille selv dubstep folket, men litt mer info i artikkelen hadde vært fint. Prisgruppe, frekvensområde, ol.. Lenke til kommentar
rhov23 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Dette så "harry" ut og jeg lurer på hvordan audiofile stiller seg. Men en frekvensrespons helt ned til 3Hz er ikke galt! Harry er langt fra rett ord å bruke her. Klassisk derimot... Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvordan tror dere de er i forhold til MDR-V700DJ? Francis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ah, herlig tilskudd i en allerede spekket produktrekke fra Sony Men de kommer neppe til å erstatte MDR-SA1000 mitt med det første.. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Noen som vet når disse dukker opp i butikkene her til lands og hvilke priser de får? Må vel bli en del dyrere enn de er over dammen... Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvilken prisgruppe kan jeg forvente meg? Interessant Prisen på MDR-XB700 ligger på ca kr. 1 025,- pluss moms og frakt fra SonyStyle nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå