svve1 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Er det noen som kan skaffe meg en HTML kode som gjør sånn at jeg får fram ei drop down liste som jeg kan velge mellom: Pålogget, borte og opptatt på? Tussen takk Får svar Endret 31. mars 2009 av svve1 Lenke til kommentar
Wumpus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) <select> <option>Pålogget</option> <option>Borte</option> <option>Opptatt</option> </select> Endret 9. mars 2009 av Wumpus Lenke til kommentar
svve1 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) <select> <option>Pålogget</option> <option>Borte</option> <option>Opptatt</option> </select> Når jeg setter inn koden så kommer den fram, men når jeg lagrer prfofilteksten så vises den ikke i profilteksten. Det er noen rettningslinjer koden må følge, så det går ikke å forandre formye på koden. Vist det forandres formye så virker den ikke. Endret 10. mars 2009 av svve1 Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det du har der er html for dropdown boksen. Du mangler ca alt av kode som skal bearbeide den verdien når du lagrer. Hva skal det brukes til? Vi trenger å vite det for å kunne hjelpe deg til å få ting til å fungere... Lenke til kommentar
svve1 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Det du har der er html for dropdown boksen. Du mangler ca alt av kode som skal bearbeide den verdien når du lagrer. Hva skal det brukes til? Vi trenger å vite det for å kunne hjelpe deg til å få ting til å fungere... det skal brukes på en profil på nettby Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Tror jeg kan si ganske sikkert at du kan skyte en hvit pil etter å lage en slik funksjon selv. Hvis den ikke finnes på Nettby fra før, kan du nok heller ikke lage den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå