Gå til innhold

mappe for ulest epost i outlook 2007

Gjest Slettet+212343

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+212343

Hei

Sitter her og setter opp Outlook 2007. jeg har lagt til mine 3 epost kontoer og det fungerer som det skal med sending og mottak. det eneste jeg lurer på er hvordan jeg kan få samlet all ulest epost i 1 og samme "søkemappe" for hurtigvisning av ulest epost.

altså, under favorittmapper i menyen til venstre er det en såkalt søkemappe som heter ulest epost, og der vil jeg at all ulest epost fra alle 3 kontoer skal vises samlet. når jeg går inn på egenskaper for denne mappen, har jeg ikke muligheten til å velge annet enn mapper fra personlige mapper, og hvis jeg velger å opprette en ny søkemappe, kan jeg bare velge å vise ulest epost fra 1 epostkonto om gangen. Det må da være mulig å få samlet dette i 1 mappe?

jeg prøvde windows live mail for en stund siden, og der var dette inkludert i standard oppsett og all ulest epost havnet i samme mappe, derfor er det rimelig å forvente at det samme skal fungere i Outlook 2007:)

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343
Jeg bruker Outlook 2007 og bruker flere kontoer. All uleste innkommende e-poster vises i Uleste e-poster hos meg.

hm..jeg har måttet sette opp en ulest mappe pr konto..kan antagelig ha noe med at det er to hotmail.com og msn.com adresser? jeg måtte laste ned og installere outlook connector for å få kontoene til å fungere overhodet, så jeg tipper at det har noe med det å gjøre. eller kan det være noe annet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Helt riktig. Outlook Connect er årsaken til ditt problem.

tenkte meg det ja. men da får jeg klare meg med 3 ulest mapper, noe som egentlig ikke er noe problem i det hele tatt:p

takker for svar!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Du kan jo velge "Opprett en egendefinert søkemappe" med kriterier for "Ulest e-post" og under "Bla gjennom" velge mapper det skal søkes i - Personilige mapper, Office Connect, etc.

ja har satt opp sånne egendefinerte mapper, en for hver konto. jeg fikk nemlig ikke muligheten til å velge mer enn en innboks om gangen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...