Equerm Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Heisann folkens. Jeg leker "bonde i byen" denne uka. Kan noen forklare meg hvordan jeg kan komme meg fra Oslo S til Biltema? Jeg aner ikke hvor der er Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Du tar 43 bussen til 5te stopp, deretter tar du 14 bussen til siste stopp Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Her kan du finne ut reiseruten din =) Skriver bare Oslo S i den øverste å adressen til biltema i nederste ruten Edit: Lover at den siden hjelper mye =) Har tilbrakt 2 måneder av mitt liv i Oslo å da var det mye til hjelp Endret 9. mars 2009 av MongoMan Lenke til kommentar
H80 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 H80s hjelp til selvhjelp: 1. Gå inn på biltema.no og finn adressen (jeg sjekket for deg, den er Strømsveien 245) 2. Gå inn på trafikanten.no og legg inn "Oslo S" i "Fra"-feltet, og "Strømsveien 245" i "Til"-feltet. 3. Legg inn tidspunkt for når du vil reise. Da finner du ut skal ta buss nr 401, som går fra Oslo bussterminal hvert kvarter, og gå av på stoppestedet Vollaveien. Fremgangsmåten over kan benyttes for de fleste steder i Oslo og Akershus. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Synd at det ikke er like bra i resten av Norges byer. Eksempel er bussrutehefter uten kart over hvor bussene faktisk går. Utrolig dårlig. Endret 9. mars 2009 av WarpX Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Også utrolig synn at man ikke kan spørre bussjåførene hvilken buss man skal ta, iom at de fleste ikke snakker norsk, og kun kan ruten sin og knapt nok det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå