hitokiri Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Et tysk mobilnettsted varter opp med test av HTCs kommende flaggskip. Les mer Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er ikke en telefon jeg kommer til å kjøpe, men absolutt en spennende telefon! Såpass spennende at jeg tror jeg skal lese den tyske testen i kveld. Veldig fint design også! Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Nei dette er ikke en mobil jeg venter på.. Samsung Omnia HD venter jeg sykt på !! Noen som vet når den kommer ? Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg venter ivartfall på den mobilen, kjøpe med en gang den kommer ut Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Sorry, kunne ikke dy meg Ellers virker den ganske grei, men synd den mangler minijack. Kan det virkelig være så vanskelig å få med? Blir spennende å se om de har overvunnet treghetene til forgjengeren samt at 175 gram + størrelsen trekker ned ganske kraftig. Men hvis man klarer seg uten stylus hjelper det jo litt Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Dettte blir nærmest garantert min neste telefon. Liker at den er oppgraderbar til WM 6.5. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Min drømmetelefon Skal man ha profftelefon så _mener jeg_ man er avheigig av fulltastatur. Å skrive epost på touchskjerm blir for krøkkete. Talltaster går an, men da er som regel telefonene i seg selv håpløse på en eller annen måte, så da er man like langt. Av en eller annen grunn så er jeg ikke serlig glad i tytn2 ... men denne ønsker jeg meg Endret 9. mars 2009 av JKJK Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Denne telefonen står ihvertfall på min ønskeliste. Håper bare menyene blir sånn noenlunde raske og at tastaturet er bra. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Big is beautiful. Kommer til å ha bærevekse uansett. Gleder meg til den kommer! Lenke til kommentar
squidward Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Gleder meg til denne kommer, helt klart en brukanes telefon. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Den telefonen der får trekk for å ha bare 65k farger?. Vel, jeg ville ikke ha trukket telefonen i karakter for å ha bare 65k farger, fordi med 65k farger og 480x800 i oppløsning på en 3 tommers skjerm, så er faktisk 65k farger mye bedre enn andre skjermer med 262k farger, som da har lavere oppløsning. Se for eksempel her: LINK. Så ser dere under Screen der. Så får dere se en sammenlikning med XPERIA X1 og en annen telefon med 262k farger. HTC Touch Pro 2 bruker samme type skjerm som Sony Ericsson XPERIA X1, så jeg tviler på at det skal ha noe å si på kvaliteten på skjermen bare for at den har 65k farger. Ja jeg har XPERIA X1 selv. Endret 11. mars 2009 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Touch Pro 2 er garantert en telefon jeg kunne tenke meg å sjekke ut. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Når kommer egentlig denne? Bestilte den i dag, men selgeren klarte ikke å finne ut når den kommer. Lenke til kommentar
carnilio Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Bruker sell TyTN II her og er relativt fornøyd med den fordet om den begynner å bli slitt. Men som arvtager vurderer jeg denne. og det er faktisk gandke praktisk med fulltatatur, spesiellt når du kan "skyve det under" når du ikke bruker det. Selvfølgelig gir det en svakhet når du har en sånn mekanisme med elelr uten henglser, men det gjør telefonen mye bedre, og jeg kunne ikke tenkt meg en telefon kun med touch. Eller slik som noen har "fulltatatur" på dekselet under skjermen. Det blir enten for unøjaktig, eller for smått. Så kan hende tastaturet ser rart ut, på slike modeller, men i bruk er det en av de få løsningene som fungerer. i allefall for oss som har fingre med litt størrelse på. Så jeg vurderer sterkt å skaffe meg en slik. så får jeg se når det eventuellt blir. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Er det fastsatt noe utsalgspris på denne i Norge? Har sykt lyst på denne, men kommer ann på prisen i forhold til Xperia Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Da her det omsider begynt å dukke opp priser! Amentio: 5890 kr, ETA 09.06.09 Netshop: 5995 kr, ETA 09.06.09 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) MPX melder imidlertid om forventet dato 03.07.09. Endret 14. mai 2009 av StaBBer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg