Nesnitram Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 I listen over desktop bakgrunner i Ubuntu ligger det hauevis av fargebakgrunner som jeg selv har laget. Problemet er at jeg ikke får slettet de, kun bakgrunnene jeg har lastet opp fra nettet? Lenke til kommentar
Smif Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Får du noen feilmelding når du trykker på remove? Hvorfor må du fjerne noen bilder, skader vel ingen der de ligger? Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Får du noen feilmelding når du trykker på remove? Hvorfor må du fjerne noen bilder, skader vel ingen der de ligger? Får ingen feilmelding, men "fjerne" knappen blir sånn usynlig slik at det ikke er mulig å trykke den inn. Problemet er bare at jeg har så VELDIG mange Endret 9. mars 2009 av Yohan Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Noen ideer? Har aldri brukt Linux før så har lite peiling selv. Endret 9. mars 2009 av Yohan Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Får du slettet de i sine respektive mapper? Finn mappa og trykk delete tasten etter å ha markert de du vil slette. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Nei, det er ikke bilder som er lastet ned fra nettet og som ligger i en egen mappe på dataen. Det er bakgrunnsbilder som jeg selv har laget ved å velge en horisontal og vertikal farge. Forstår du? Endret 9. mars 2009 av Yohan Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Så vil du slette dem? Eller ikke? Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Det er jo nettopp det jeg spørr om. Hvordan får jeg fjernet fargebakgrunnene fra listen over bakgrunner i Ubuntu. Endret 9. mars 2009 av Yohan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå