arw*1 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fikk katalog fra Mekk i posten i dag. Der har de tilbud på en sag fra Best Tools: KMS225BW til 1999,-. Er dette noe å samle på? Dette er kun til hjemmebruk, litt listing, men mest ute (garasje, terrasser o.l.). Det hadde vært fint å ha en sag som kan hjelpe meg med både slissing og gjæring. Tilsvarende dewalt koster ca 6000 tror jeg. Det er altså mye penger å spare. Er den nøyaktig nok? Vil den holde en stund med pen bruk? http://www.mekk.no Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Antageligvis ikke. Alt jeg har sett med navnet besttols på (og annet tilsvarende dritt) har detti frahverandre som søppel etter svært kort tid. Dette selv om de er brukt to ganger. Så kommer vi inn på det med nøyaktighet. Tvilsomt at gjæringer blir spesielt pene. En billig sak som er en kombi og dermed enda mer leamikk = enda mer slarking. Mitt råd er holde deg unna. Bruk heller 2000 på en kapp/gjær sag, og heller en billigere bordsdag som kun er bordsag.... Lenke til kommentar
_Andreas_ Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Best tools kan sikkert gjøre nytta si om man behandler det pent det og. Men hvis du allikevel skal ut med 2000,- kan du like gjerne ta steget og kjøpe en Bosch sag (Grønn type) Dette er "hobby" verktøyet til bosch som er mye mer holdbart og trofast. Jeg er snekker. Har selv både sirkelsag og vinkelsliper av type bosch "hobby". Har brukt de i flere år uten å gjøre noe annet enn å skifte blad inneimellom Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Bor du i nærheten av Bauhaus (liertoppen mellom Oslo og Drammen) så har de solgt Bosch PCM8 Kapp og gjæringsag med et mindre stativ for 1890. Vet ikke helt om det er prisen enda. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Best Tools er ikke veien å gå hvis du skal ha presisjonsverktøy, det er pinlig sikkert! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Besttools må være et navn med go ironi....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå