Gå til innhold

Verdi av min ps3!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Tenker å selge ps3 og gå for et kjøp av Xbox360 - Er ikke helt sikker . Lurer på hvor mye jeg får for dette :

 

- Ps3 40gb

- 2 Sixaxis Kontroller ( Ikke dualshock 3 )

- Offisiell Ps3 Headsett

- F.E.A.R 2

- Call Of Duty : Modern Warfare

- Fifa 08

- Fifa 09

- Gran Turismo 5

- Grand Theft Auto IV

- Singstar med 2 mikrofoner

- Sing It

- Unrealtorunament 3

- Midnight Club : Los angeles

- James Bond : Quantum Of Solace

- Uncharted

 

Takker på forhånd!

Endret av Deathshoot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg solgte min 60gb for 6200,-

en kontroll og to spill.

 

Hva? Du får jo nye konsoller med et spill for rundt 3500-4000 kr. Selv om utstyret ditt hadde vært nytt synes jeg 6200 kr var en ganske stiv pris.

 

I utgangspunktet selger jeg brukt utstyr til omtrent halv pris, dersom utstyret ikke er forholdsvis nytt. Hvis jeg skulle anslå en pris for utstyret til trådstarter, så havner jeg på rundt 5000-5500 kr.

Lenke til kommentar

2500- Ps3 40gb

180/stk- 2 Sixaxis Kontroller ( Ikke dualshock 3 )

100- Offisiell Ps3 Headsett

200- F.E.A.R 2

50- Call Of Duty : Modern Warfare

100- Fifa 08

100- Fifa 09

80 GT5? Prologue regner jeg med- Gran Turismo 5

50- Grand Theft Auto IV

150- Singstar med 2 mikrofoner

50- Unrealtorunament 3

100- Midnight Club : Los angeles

100- James Bond : Quantum Of Solace

80- Uncharted

 

= 4020

Lenke til kommentar
50- Grand Theft Auto IV

 

Synes noen av spillene på listen din er underpriset. GTA IV er f.eks. et par år gammelt, men det har vel ikke sunket til under 1/10 av sin opprinnelige verdi? Hvis du kjøper GTA IV nytt idag får du det kanskje for 200 kr? Hvis jeg tar halv pris av nypris, blir prisen 100 kr.

 

EDIT: Ser også at du har satt FIFA 09 til 100 kr. Spillet er ikke kommet i billigutgave ennå såvidt jeg vet (det er jo knapt et halvt år gammelt), så den prisen er altfor lav synes jeg. Og hvorfor skulle FIFA 09 være like rimelig som FIFA 08? Hva legger du egentlig til grunn for prissettingen din?

Endret av hal9k
Lenke til kommentar

Var tilbud ja. Regner med at man regner med den laveste prisen man finner i butikker. Dette var ikke nettbutikk engang. Prisene jeg regner kommer fra priser jeg har sett på nettet/ butikker jeg har vært i. Fifa 09 mener jeg at jeg så til 18£ hos play. så derfor satt jeg prisen på 100kr. Ser at prisen har blitt høyere nå, http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...09/Product.html.

Lenke til kommentar
Var tilbud ja.

 

Men hvorfor selger Lefdal GTA IV til 489 kr på nettsiden sin hvis du fikk den for 100 kr i butikken?

 

Regner med at man regner med den laveste prisen man finner i butikker.

 

Jeg tar alltid utgangspunkt i prisnivået i norske (nett)butikker, jeg bruker ikke utenlandske priser. Det er ihvertfall min policy når det gjelder salg av bruktutstyr.

 

Fifa 09 mener jeg at jeg så til 18£ hos play. så derfor satt jeg prisen på 100kr. Ser at prisen har blitt høyere nå, ....

 

Frakt og moms kommer i tillegg. £18 blir dermed ikke det samme som 200 NOK (EDIT: Ser at kursen ligger på rundt 10 nå, så da ville man nok sluppet moms). Prisen ligger på £24 nå, og hvis du regner med frakt og moms er du fort oppe i mer enn 300 kr.

Endret av hal9k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...