Gå til innhold

Nokia 5800 eller HTC Touch Diamond

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg vil ha en touch telefon med abonoment som ikke er så veldig dyr (da helst under 2000). Før drømte jeg veldig om en HTC Touch Diamond, men nå har jo Nokia 5800 kommet. Diamond har gått litt ned i pris nå med abonoment. Så at den koset ca 1500 på spaceworld. I tilleg er Nokia 5800 også ganske billig egentlig, men problemet er at jeg aner ikke hvem av dem jeg skal gå for. Trenger hjelp fort!

Takker for svar!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor avansert telefon trenger du? 5800 har en større skjerm som helt klart er et stort pluss når det ikke er noe eget tastatur, muligheter for mer lagringsplass, samt at den har bedre batterilevetid og 3,5 mm minijack. Diamond har et bedre/mer avansert operativsystem med veldig god integrasjon med Windows XP/Vista/7, samt er mindre og ser langt penere ut.

Hvis du har drømt lenge om Diamond, hva med å drømme litt til om Diamond 2? :p

Lenke til kommentar

At et operativsystem er mer vanskelig i bruk gjør det ikke nødvendigvis bedre/mer avansert, >Jonas<.

Jeg vil anbefale trådstarter å prøve de to mobilene nøye før du kjøper dem. Grensesnittet er veldig viktig. Bruk gjerne noen kvarter i butikken, og dykk litt nærmere under "skallet" på mobilen enn bare å lage alarm og sjekke værvarselet.

Lenke til kommentar

Hei og takk for svar!

Jeg vil ha en litt morsom mobil. Det som er så fint med Diamond er at de har puttet utrolig mye bra i en ganske liten mobil. Men jeg lurer på om jeg ikke skal gå for 5800. For når jeg tenker etter trenger jeg ikke en super avansert mobil.

Takk for svar! Men husk! Jeg har ikke kjøpt 5800 enda så hvis det er noen der ute med noen erfaringer så tar jeg gjerne imot både positive og negative ting om mobilene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...