Ratleto Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Har fått gått gjennom litt bilder i det siste, og fant dette fra november i fjor. Bildet er av (det jeg tror er) Trondheims eneste "skyskraper", kalt Melkekartongen pga utformingen. Bildet er tatt håndholdt med ISO 800, 10mm på Canon 30D med Sigma 10-20, F/4 og 1/250 sek. Ble en del støy i bildet, og istedet for å prøve å få vekk dette, kjørte jeg videre på det, og fikk dette resultatet. Originalen er selvfølgelig ikke så dramatisk, men jeg synes dette fungerer sånn noenlunde selv. Har prøvd å få til det samme på bilder av samme motiv, med andre vinkler, men synes dette kom best ut. Versjon med bruk av andre farger: Original: Kommentarer på både bra og dårlige ting ønskes. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Var da vell ett fint bilde dette. Hvilken versjon som var best, uten om originalen, klarer jeg ikke bestemme meg for. Støyen passet bra til bildet, eneste er at det er vell mørkt, men antagelig meningen regner jeg med. Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Må si jeg likte orginalen best, fikk en sånn forlatt spøkelsesby følese av det! Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Må si jeg likte originalen best, den blå versjonen ble alt for kunstig, og fikk meg til å tvile på om stemningen i bildet var slik som presentert i det hele tatt. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Akkurat... Den så jeg faktisk ikke komme - at den beste var originalen. Er det noe jeg bør gjøre med originalen da? Slik den er nå, er det jo rett fra RAW, uten oppskarping, sterkere farger, mørkere kanter eller noenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå