Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva legger dere i at en gutt er mann.. jenter ?


Anbefalte innlegg

Jada, for all del, vær interessert i bil!

 

Å ha interesse for bil går an uten å bruke 90.000 på å style ihjel en gammel bmw kjøpt for 30.000.

 

Jeg blir flau når jeg ser de verste rånebilene her i byen. Bråker som bare det (sikkert meninga at lyden eksospotta lager skal være kul?) Enormt anlegg som spiller så høy musikk at vinduene rister, flammelakert eller med andre mønstre , bakrute med tekst på (f.eks Stop looking) , spoiler, sotede ruter +++

 

DSCF0002_Medium.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville du kalt en person på 21 år som er innlagt på sinnsykehus og liker å gå i bleie mens han sutter på tåteflaske og roper gægæ! , for _mann_???

 

Ja. Ville du kalt han ein gutt?

 

Mann er for meg eit ganske konkret begrep. Nett som bil, t.d. Toyota og Opel er begge bilar. To ulike 21- åringar er begge menn.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt ungt jeg, og har aldri sett på noen gutter på den alderen som menn :)

 

Jeg vet om en kar bare. Vi jobba sammen og jeg trodde han var 35 år gammel (så slik ut, snakket slik, og oppførte seg slik) Så viste det seg at han var 19...

 

Nå vet ikke jeg om han oppfylte de andre kravene, for jeg ble ikke akkurat med han hjem for å sjekke boforholdene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...