Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva legger dere i at en gutt er mann.. jenter ?


Anbefalte innlegg

Godt poeng Mari-Jenta!

 

 

Jeg kjenner gutter som kaller svært attraktive og sexy jenter for horer. Hore er da noe man har lyst å bli kallt av disse guttene - sant?

 

Jeg kjenner også gutter som bruker hore på jenter som er..horete.. løsaktige.. Man har IKKE lyst å bli kallt hore av disse guttene.

 

 

Så forskjellig kan vel ordet mann oppfattes også, i en litt annen retning riktignok. Ei jente på 14 ønsker seg ingen mann, men en gutt. En jente på 23 ønsker seg ikke noen gutt, hun vil kanskje helst ha en mann?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem var det som sa at det er jentene/kvinnne/kjærringene som bestemmer når er mann er en ekte mann?

 

anyway, jeg blir sett på som ung i forhold til alderen min (30 år). Men jeg er enig i at ting som festing hver helg, flere timer med wow, eller råning er omtrent det motsatte av hva jeg mener er voksent.

 

Hvorfor skal det være så vanskelig å definere da? Når man er voksen (med alt det innebærer), så er man mann..

 

enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Hvem var det som sa at det er jentene/kvinnne/kjærringene som bestemmer når er mann er en ekte mann?

 

Det er det trådstarter spør etter, ikke noe mer..

 

Godt poeng Mari-Jenta!

 

 

Jeg kjenner gutter som kaller svært attraktive og sexy jenter for horer. Hore er da noe man har lyst å bli kallt av disse guttene - sant?

 

Jeg kjenner også gutter som bruker hore på jenter som er..horete.. løsaktige.. Man har IKKE lyst å bli kallt hore av disse guttene.

 

Har du lyst til å bli kalt hore, dersom det kommer fra en som mener det som et kompliment? damn..

 

Aldri hørt om noen som bruker det ordet i positiv betydning. "Å, sjekk hu hora der a, hu var dritfin!" Never heard it...

Lenke til kommentar

For meg er en mann, en som står for det han mener, som klarer å forsørge seg selv mer eller mindre, har noen mål i livet (trenger ikke nødvendigvis å være så mange, men at man ser for seg livet), og en som har litt guts og tør å ta i et tak. Ikke en som ligger på sofaen dagen lang og ikke gidder en tøddel (jeg snakker om å ikke gidde, tenker ikke på de som f. eks ikke kan, det blir noe annet), men som f. eks studerer, jobber osv.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Kommer jo helt an på da.

 

For meg er man mann om man oppfyller disse krava

 

Har penis og adamseple

Forsørger seg selv

Ikke vasker klær eller spiser middag hos mor

Holder kåken ren

Ikke drar på byen hver helg

Ikke drikker seg møkkings ofte

Det er litt trist at jeg oppfyller alle kravene dine til å være mann. Det passer ikke helt til det inntrykket jeg tror du har fått av meg. =D

Lenke til kommentar
Har du lyst til å bli kalt hore, dersom det kommer fra en som mener det som et kompliment? damn..

 

Aldri hørt om noen som bruker det ordet i positiv betydning. "Å, sjekk hu hora der a, hu var dritfin!" Never heard it...

 

Ja, jeg har ikke noe problem å bli kallt ei hore når det kommer fra f.eks typen min , som jeg VET kaller jenter som er deilige for horer.

 

Pussycat dolls f.eks er "EKTE horer". Og Rihanna ;)

Lenke til kommentar
Har du lyst til å bli kalt hore, dersom det kommer fra en som mener det som et kompliment? damn..

 

Aldri hørt om noen som bruker det ordet i positiv betydning. "Å, sjekk hu hora der a, hu var dritfin!" Never heard it...

 

Ja, jeg har ikke noe problem å bli kallt ei hore når det kommer fra f.eks typen min , som jeg VET kaller jenter som er deilige for horer.

 

Pussycat dolls f.eks er "EKTE horer". Og Rihanna ;)

 

Vet du hva en hore er? Hvor gammal er du egentlig? :nei:

Lenke til kommentar
For meg er en mann, en som står for det han mener, som klarer å forsørge seg selv mer eller mindre, har noen mål i livet (trenger ikke nødvendigvis å være så mange, men at man ser for seg livet), og en som har litt guts og tør å ta i et tak. Ikke en som ligger på sofaen dagen lang og ikke gidder en tøddel (jeg snakker om å ikke gidde, tenker ikke på de som f. eks ikke kan, det blir noe annet), men som f. eks studerer, jobber osv.

Å herregud så mann jeg er :cool:

Lenke til kommentar

Linn: Du kommer med alderen din hele tiden, hva har den med saken å gjøre? Til og med søskenbarnet mitt på 13 år, vet hva en hore er. Og nei, virker ikke som at du vet hva en hore er, siden du refererer til Rihanna og Pussycat Dolls. Hore er nemlig en person som selger seg for sexuelle tjenester, noe jeg tviler på at noen av dem trenger å gjøre.

 

 

Og visst en deilig/pen jente er en hore, så finnes det mange horer i Norge.

Endret av Erik :-)
Lenke til kommentar
Linn: Du kommer med alderen din hele tiden, hva har den med saken å gjøre? Til og med søskenbarnet mitt på 13 år, vet hva en hore er. Og nei, virker ikke som at du vet hva en hore er, siden du refererer til Rihanna og Pussycat Dolls. Hore er nemlig en person som selger seg for sexuelle tjenester, noe jeg tviler på at noen av dem trenger å gjøre.

 

 

Og visst en deilig/pen jente er en hore, så finnes det mange horer i Norge.

Misforstår du med vilje, eller har du hoppet over noen innlegg?

Lenke til kommentar

Jeg tror han har hoppet over mange innlegg :whistle: At det går an.

 

Jeg ble spurt om alderen min, så da regner jeg med at det er tillatt å svare

 

Jeg har også forklart hvorfor jeg synes det er ok å bli kallt hore. Hvis du hadde gidda å lese mer enn den siste sida i tråden hadde du klart å få med deg det også ;)

 

Jeg har en samboer som bruker ordet hore akkurat slik du andre bruker ordet sexy. Da sier det seg selv at jeg ikke har noe imot å bli kallt ei hore. Dette er nok mest av alt noe internt mellom meg, typen og et par av hans kompiser. Kjører vi forbi ei skamfin jente på gata sier vi "hore gitt" . Det betyr at vi synes hun er sexy hvis du ikke allerede har skjønt det ;)

 

edit: Jeg ser nå at du sliter med lese/skrivevansker. Ta deg litt bedre tid neste gang, før du klager på at jeg trekker frem alderen min "hele tiden"

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar

Aldri hørt gutter kalle deilige/fine jenter for horer :S

 

ordet blir ikke bare brukt om de som selger seg selv riktignok..har hørt mange jenter blitt omtalt som horer bare fordi de er løse. siden de ikke tar penger for den random-sex'n de har (noe de etter min mening burde gjort, siden de allerede har det ryktet på seg), blir det i teorien litt feil. finnes det noe anna ord enn løs, som kan brukes på samme måte som hore, uten at det betyr at penger er involvert? et ord vi kan bruke på disse uøkonomiske jentene?

Lenke til kommentar

Mann -> ein som er eldre enn 20år. Eller kanskje eit par år eldre. Litt vanskeleg å vite akkurat kvar grensa går.

 

Eg syns rett og slett det blir merkeleg å kalle ein mann på 40 for "gutt", berre fordi han ikkje oppfyller enkelte krav. Ein mann er ein mann.

Lenke til kommentar

Det med gutterommet kan jeg kjøpe.

Men om man er bilgal på fritida har ikke noe med om man er "mann" eller ikke, hallo? Du bør være sjeleglad for menns "barnslige" interesser og lyst, det er derfor alle kan nyte godt av utvikling og teknologi på mange områder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...