Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva legger dere i at en gutt er mann.. jenter ?


Anbefalte innlegg

etter min mening er en gutt blitt mann når han virkelig har skjønt at det finnes mer ved damer enn et pulingsobjekt..

Jeg lurer på hva dette skulle være? For damer er ganske platte og har null interesser bortsett fra meningsløse hobbyer som sminking, strikking og sladring.

Du blir nok mann en dag du også :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en i klassen som syter over at han trenger mus hele tiden, så han drikker vell hver helg (nesten) antar jeg.

 

Kommer jo helt an på da.

 

For meg er man mann om man oppfyller disse krava

 

Har penis og adamseple

Forsørger seg selv

Ikke vasker klær eller spiser middag hos mor

Holder kåken ren

Ikke drar på byen hver helg

Ikke drikker seg møkkings ofte

 

Dæng. Fikk nesten full score. 1,5 poeng ifra.

"Staten" forsørger meg (stud lån), kåken kan diskuteres.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Jeg er jo her jeg ;)

 

Uansett hva man sier i slike tråder får man jo høre at man er idiot.

 

Sier jeg at du ikke er mann hvis du spiller wow 2 timer om dagen får jeg alle som spiller wow på nakken . Da er de sååå mye mer voksne enn det jeg er selvsagt, og jeg er bare ei lita dum platinablondine som ikke skjønner en dritt.

 

Sier jeg at en mann ikke er en som bor hjemme til mor får jeg alle hjemmeboende unkarer på nakken.

 

 

Jeg har en nabo som ifølge meg ikke er mann. Han bor i en hybel på et loft i et sameie, og bidrar aldri til fellesskapet i form av rydding, plenklipping, trappevask +++ . Konfronteres han med det ror han seg vekk og sier han har det så forferdelig travelt. Og det til tross for at jeg har hørt han spille bilspill i 4 timer dagen før.

 

 

Det er vanskelig for meg å si hva en mann er, og jeg skjønner godt at en mann kan spille wow og fremdeles være mann. Men bruker du all din fritid på å sitte på datamaskinen og spille wow er du ikke mye mann. En mann har flere plikter enn den gjennomsnittlige 14'åring. En mann kan ikke døgne og sitte på lan i hele høstferien. En mann har 100% stilling, og på fritiden er han sosial, drar på kino, spiser ute, lager seg mat, holder hjemmet ryddig +++ og blir det tid til overs, da kan man spille litt :)

Lenke til kommentar
Det er vanskelig for meg å si hva en mann er, og jeg skjønner godt at en mann kan spille wow og fremdeles være mann. Men bruker du all din fritid på å sitte på datamaskinen og spille wow er du ikke mye mann. En mann har flere plikter enn den gjennomsnittlige 14'åring. En mann kan ikke døgne og sitte på lan i hele høstferien. En mann har 100% stilling, og på fritiden er han sosial, drar på kino, spiser ute, lager seg mat, holder hjemmet ryddig +++ og blir det tid til overs, da kan man spille litt :)

Jeg bruker MYE tid forran PCen, kanskje fordi det er min interesse, kanskje fordi jeg ikke har dame og kanskje fordi jeg jobber med PCer, eller alle tre :p.

Men jeg har fortsatt tid til de andre tinga som å være med venner, drekke i helgene, spise mat, dra på kino, LANe når jeg har ferie og rydde. Jeg tilhører kjønnet nerd? :O :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kun jeg som reagerte på denne?:

Ikke vasker klær eller spiser middag hos mor

 

Skal jeg begynne å gå i skitne klær og gå i et annet rom og spise middag når jeg besøker mamma, enkelte helger?

Eller misforsto jeg?

Lenke til kommentar
Eller misforsto jeg?

 

Du misforsto kraftig ja gitt :)

 

Oh, kom på en til. Du er ikke mann når du bruker all din tid på å mekke bil heller. Sote ruter, senke +++ og så råner rundt hele kveldene hver dag. Verste jeg ser er gutter som tror de er råtøffe fordi det er flammer på bilen deres og den sier VROOOOM VROOOOOOOOOM

Lenke til kommentar
Ikke vasker klær eller spiser middag hos mor

en ordentlig mann tilbringer også tid med sin mor og tar vare på henne.

 

en egoistisk fyr som driter i moren sin som stadig blir eldre og mer ensom etterhvert som tiden går er i mine øyne ikke en mann. man skal ta vare på sine foreldre, akkurat som de har tatt vare på en selv. dessuten er de fleste mødre bare glade for å lage mat til sønnene sine.

Endret av IsaachElric
Lenke til kommentar
*luerer litt på om damer kommer til å svare snart*

 

Jeg har kanskje ikke svart så bra, men jeg har iallefall sagt meg enig med noen :p

 

Uuuu. Sjekke de damene som er bittre på mannfolk etter å ha blitt dumpa eller blitt sammen med feil type da :p

Lukter småfeminisme gett.

 

Jeg er langt ifra bitter på mannfolk, men jeg har vært sammen med en god del gutter som ikke ser personligheten bak et søtt ansikt og fine pupper. Det er ikke hva jeg vil kalle menn.

Lenke til kommentar
Helt klart!

 

Når mor slutter å ta vare på sønnen sin, og han begynner å ta vare på henne, DA er han mann.

 

Man tar ikke vare på mamman sin ved å bruke henne som hushjelp.

 

 

Nå har det vel seg slik at husmødre er forskjellige.

Jeg har selv ei som kommer og går slik som hun vil, maser om å få vaske klæra og få vaske rundt i leiligheten min.

Jeg prøver å fortelle henne at jeg greier disse elementære tingene selv men hun presser enda på. Og om hun står utenfor døra kan jeg bare ikke løpe ned trappene og låse døra.

Lenke til kommentar

Får håpe hun slutter med det når du får deg samboer !

 

Jeg hadde passet godt som mann. Jeg flyttet hjemmefra 18 år gammel og klarte meg selv i 2 år uten noe hjelp fra foreldre. Bodde langt borte i en annen by og så de bare i ferier. Klarte meg selv økonomisk, og alt ellers også.

 

Har aldri hatt behov for økonomisk hjelp siden, men bodde hjemme i 8 mnd etter at jeg var ferdig med utdannelsen fordi jeg var singel og sparte penger til lappen. Sparte meg opp 50.000 kroner og tok lappen og kjøpte meg bil.

 

For meg er det uhørt at mamma skulle kommet her og vaska for meg. Hvis mora di føler at hun må vaske for deg synes hun kanskje det er veldig skittent?

Lenke til kommentar

Hmm, vanskelig spørsmål. Det omhandler både personlighet og utseendet. En mann er selvstendig, har egne meninger, er høy og har en god holdning. Han er selvsikker (ikke bad-boy selvsikker). Det at en mann "må" være høy for min del, har kanskje noe med å gjøre at jeg er litt høy selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...