Gå til innhold

HTC Tytn 2 starter ikke opp.

Anbefalte innlegg

når jeg prøver å skru på min HTC tytn 2 kommer det først vinduet hvor det står "smart mobility" den står der i ca 3 sekunder og så stopper den. jeg har i laderen, og når den stopper å fungere så tennes det gule lyset på toppen av fremsiden av mobilen, etter noen minutter på laderen blir dette lyset grønt. hvis jeg prøver å starte den med en gang igjen så står det ikke mer en ca 1 sekund. jeg fikk den til å starte en gang, det var etter den hadde ligget på laderen hele kvelden, så prøvde jeg å starte den på morran, men funka ikke når jeg prøvde det i dag.

det hele startet for 1 uke siden, jeg var på den amerikanske ambassaden i Oslo. og mobilen måtte gå mellom rønken maskinen der. det var når jeg fikk den tilbake på vei ut at den ikke ville starte, og da skulle den hatt ca 10% strøm på seg. når jeg omsider fikk start på den så hadde den 100% batteri, så det kan ikke være feilen ville jeg tro. men for å være ærlig så tror jeg det er rønken maskinen som har tatt knekken på den :ermm: noen tips?

noe som er uklart eller noe mer som trengs å vite så er det bare å si det så skal jeg gjøre mit beste :)

all hjelp mottas med takk :thumbup:

og en ting til som jeg kanskje burde nevne, selv om den har stått på laderen lenge og det lyset er grønt, hvis jeg tar den ut og inn igjen så blir den gul for et par minutter igjen før den blir grønn

Endret av Kniferr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøvde det nå,funka dårlig.

holdt den inne i ca 3 sekunder så starta den opp. fortsatte og holde den, men slutta bare av som før, gikk ikke noe videre.

prøvde enda en gang, med å bare holde inne resetknappen til den starta, funka hellr ikke =\

Lenke til kommentar
Kan hende som du sier at den maskina på ambasaben forstyrra noe av elektronikken i mobilen din...er desverre litt utenfor mitt kunnskapsninå dette...:(

hehe, vell du prøvde ditt beste og jeg takker deg for det :)

jeg har sendt en ticket til selve HTC, om saken, men desverre ikke fått noe tilbake fra dem enda...

Endret av Kniferr
Lenke til kommentar
Kan hende som du sier at den maskina på ambasaben forstyrra noe av elektronikken i mobilen din...er desverre litt utenfor mitt kunnskapsninå dette...:(

hehe, vell du prøvde ditt beste og jeg takker deg for det :)

jeg har sendt en ticket til selve HTC, om saken, men desverre ikke fått noe tilbake fra dem enda...

Fått noen svar nå da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...