HValder Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kjøpte en Kodak Easyshare P720 digital bilderamme fra cdon.no før jul. Ramma skulle vere ei gave til mora mi, men menysystemet var for komplisert for ho, for meg også for den del. Ho endte opp med å slette bilder i staden for å få sjå dei. Prøvde å få den til å funke ei stund, men måtte gi opp til slutt. 14-dagers fristen for ubetinget angrerett er selvfølgelig utløpt no, men det fulgte ikkje med et angrerettsskjema så det eg lurer på er om eg ikkje har forlenga angrerett når skjemaet ikkje er vedlagt. Har alt av original embalasje og alt er i like god stand som det kom i. Regner med at eg ikkje har nokken rettigheter her, men må nesten spørre siden eg er smertrlig blakk etter å ha vært arbeidsledig i 5 mnd. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Du har jo denne: http://forbrukerportalen.no/faq/1023117791.09 Men det skal litt til å komme 3mnd senere og klage på at skjemaet ikke var lagt ved. Synes selv det høres tynt ut. Jeg hadde heller prøvd meg på finn.no Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 han skal ikke klage på at skjemaet ikke er vedlagt han skal benytte angreretten, som han har i 3 måneder vis det ikke er vedlagt papirer på hans angre-rettigheter i pakken han mottok. dog skal det sies at angreskjemaet kan ha stått på baksiden av ordrebekreftelsen/fakturaen(vis du valgte den betalingsmåten) som følger med pakken Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Vi får bare håpe at flere og flere nettbutikker retter seg etter forslag fra forbrukeombudet: http://www.forbrukerombudet.no/index.gan?i...510&subid=0 Linke viser også forsåvidt til hvilke rettigheter du har mtp manglende angrerettskjema osv. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tipper du har mottatt angrerettskjema vedlagt ordrebekreftelsen din på epost jeg. Mange butikker som gjør det slik også. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Det har de ikke gjort på mine bestillinger. men der er retur/angrerettskjema printet på baksiden av pakkelappen som følger med fra CDON Endret 9. mars 2009 av stich_it Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Da har du fått angrerettskjema, og du kan derfor ikke kreve at de tar den tilbake etter så lang tid. Endret 9. mars 2009 av Nuffern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå