(WarLord)_ZeZar Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 LOTR: Fellowship of the ring.... Tragisk tragisk tragisk... skjønner ikke at de fikk lov til å gi det ut en gang... og så klart... the sims.. (men en genial kassa suksess...) Knallgøy var det..! Ikke si sånn om LOTR:FOTR. Det er jo temmelig genialt til tideR! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Spilnter Cell.....til X-box...... det suger........ Det gir ikke nok stemmning og du får nesten aldri tid til å bruke de "smoothe movesene" dine, som de reklamerte for i lang tid...... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 LOTR: Fellowship of the ring.... Tragisk tragisk tragisk... skjønner ikke at de fikk lov til å gi det ut en gang... og så klart... the sims.. (men en genial kassa suksess...) Knallgøy var det..! Ikke si sånn om LOTR:FOTR. Det er jo temmelig genialt til tideR! Jeg ropte nu i hvert fall quotes fra boka mens jeg løpte nedi moria med han Gandalf; great fun syns nu æ det va Men xbox versjonen 'fungerte' mye bedre enn pc-versjonen... Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Noen som har prøvd "Bad Milk" ? Eller "Chase for the Wild Turkey" ? Hva med "Matt Hayes Fishing" ? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Noen som har prøvd "Bad Milk" ? Eller "Chase for the Wild Turkey" ? Hva med "Matt Hayes Fishing" ? Denne tråden omhandler mest overvurderte spill, ikke dårligste spill. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Ja, nettopp ! Ok, beklager i så fall. Jeg har ikke fått med meg at noen har prist de spillene du nevner opp i skyene. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Neverwinter nights var alt for "rett fram"... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 så er nwn basert på online MP da trodde jeg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Må nok være Counter strike. SOF2 er mye bedre men grunnen til at counter strike er så populær er jo pga av takktiken de brukte ved å gjøre det gratis pluss at grafikk motoren ikke krever så voldsomt mye kraft for at det skal kjøres glatt. Lenke til kommentar
El the Sensei Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 LOTR: Fellowship of the ring.... Tragisk tragisk tragisk... skjønner ikke at de fikk lov til å gi det ut en gang... Dette spillet ble da også slaktet i de fleste spillblader, så jeg skjønner ikke hvordan dette kan være overvurdert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå