Jørgen Sørheim Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Alle mente at peter molynux (eller noe sånt) var et geni.........hva slags bra spill har han noensinne laget?? syndicate, syndicate wars, hi-octane (spillet som wipeout 2097 kopierte totalt), populous 3.. Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 lol? Diablo2 LOD er magisk bra, og jeg går aldri lei.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 jeg synes HoMM4 var ganske overvurdert... dessuten er jeg en smule enig i de som sier sims her... asså, vanilje-sims var egentlig kult, og så var det gøy at man kunne laste ned nytt stæsj til folka, men når EA ( ) bjynte å spy ut exp.-packer så syntes jeg jo at det ble litt for tamt... jeg må jo også få si at jeg synes CS er det mest overvurderte spillet noen sinne, kan bare ikke fatte og begripe hva som er så endeløst flott med sugen grafikk, ekstremt lite variasjon og lusent gameplay... Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Americas Army Operations er sinnsykt kjedelig. Treningene var jo et reint helvete. Bare man skjøt 1 sekund før han sa at jeg kunne måtte jeg ta treningen på nytt. Og så ropte og skrek han så mye hele tiden, og man måtte jo høre på alt han sa hver gang.Jeg fikk bare enda mindre lyst til å begynne i hæren etter å ha spilt AAO. Prøv heller luftforsvaret! mye bedre! du går i grønt men alt "militært" er borte. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 c&c renegade (spillet så utrolig fett ut på alle videoer, men sugde hardt!) Ja spillet var en ting, men intro og alle andre små filmer.......er jo fra spillet...er det muligt? Det er jo halve pointe med intro og alle di andre små klippene, stillige filmer....... EA skuffer igjen (som alltid), kun en ting EA har klart å lage, og det er fotball spill, og må selv si jeg syns også di suger........Foresten det var EA som ga ut generals eller hva? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 EA gav ut tiberian sun,red alert 2,renegade og generals. EA står også bak det faktum at westwood studios ble lagt ned.. fatter ikke at dere gidder klage på microsoft studios, det er EA som kun er ute etter å tjene penger uten å bry seg om hvem og hva de tråkker på Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 EA gav ut tiberian sun,red alert 2,renegade og generals.EA står også bak det faktum at westwood studios ble lagt ned.. fatter ikke at dere gidder klage på microsoft studios, det er EA som kun er ute etter å tjene penger uten å bry seg om hvem og hva de tråkker på second that... de står jo også bak utgivelsene av Sims og BF42 som begge ser ut til å bli tog med spill, sims er vel oppe i en 4-5 exper nå, BF42 kommer snart med sin andre... EA gir vel ut ca. 30-40% av alle spill i dag... ren gjetting, men hvis det er i nærheten så er det MYE... og da mener jeg virkelig MYE... Lenke til kommentar
tåa Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Det gikk som jeg fryktet: Resultatet av denne tråden er bare en masse kritikk av spill en selv ikke liker, men som andre digger. En lang rekke toppspill får gjennomgå. Spill som har solgt i bøtter, spann og oljefat, og som har fått flere toppkarakterer enn jeg rekker å ramse opp her. Mulig mange av dem er overvurdert (det er et ord, Legion), men å kalle dem dårlige er rett og slett feil. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 jeg var veldig forsiktig om å ikke bruke ordet "dårlig" for å unngå at dette ble en fanboy-tråd...til ingen nytte overvurdert er nok et ord ja, min feil. "undervurdert" som ikke er et ord, korrekt? *risster på sitt forvirrede hode* Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Black and White og The Sims Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Counter-strike! Jeg synes cs er et helt greit spill til å spille på LAN og litt over nettet inne mellom,men det er helt sinnsykt overvurdert!Jeg mener, grafikken suger jo,gameplayet er sånn middels etter min mening,men ikke så utrolig som så mage vil ha det til.. +Sykt kjedelig at det spilles så altfor mye på LAN fremfor andre spill Hvis ikke synes jeg også at gta 3 er overvurdert,blir drit kjedelig etter 1 time. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Counter-strike! Jeg synes cs er et helt greit spill til å spille på LAN og litt over nettet inne mellom,men det er helt sinnsykt overvurdert!Jeg mener, grafikken suger jo,gameplayet er sånn middels etter min mening,men ikke så utrolig som så mage vil ha det til.. +Sykt kjedelig at det spilles så altfor mye på LAN fremfor andre spill Hvis ikke synes jeg også at gta 3 er overvurdert,blir drit kjedelig etter 1 time. OMFG :o hadde du sagt det der på gata ville du blitt grisebanka Lenke til kommentar
Komma Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Er enig med at cs blir spilt for mye på lan, var på et helgelan i vinterferien og da var det bare cs. Spill som UT2k3, UT, BF42 blir helt utelatt pga cs. Skal ikke si at cs er elendig, men det er forferdelig at mennesker tar et spill som cs så seriøst. Mennesker som spiller et spill bare fordi det er populært eller at det er premier i vente burde tenke seg litt om. Men det verste er når jeg hører noen kalle spill som Fallout 1 & 2 og Deus Ex for drittspill og så utbryte rett etterpå at cs er det beste spillet i verden. Nei da har det gått for langt. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Har alltid vært flink til å kjøpe spill, så jeg kan ikke si at jeg har blitt skuffet av noen, men om jeg må presse frem et/noen spill som ikke har vært så bra som ønsket må det være: Fifa 2003: Ganske artig å spille med en eller flere kompiser, men så utrolig mange bugs som ødelegger realismen og alt, huff... Generals: Aldri likt rts med våpen og teknologi man kan lære alt om på nyhetene. Warcraft 4ever Ea har gjett ut en del gode spill f.eks. the two towers og bf1942... THe sims: Et horribelt spill, om jeg har løst te å gå å se nån skite så skiter jeg selv. Hvorfor har noen lyst til å spille livene sine, verden er kjedelig nok fra før! Neverwinter Nights er et av de mest fantastiske spillene jeg noensinne har spilt. Historien var (etter kapittel 1) så utrolig fengende, alle de utallige questene, huff... brilliant... Så ser det genialt bra ut i kamp, f.eks. en sverdkamp, de er jo like bra som på film... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Mennesker som spiller et spill bare fordi det er populært eller at det er premier i vente burde tenke seg litt om. så du tror ikke de flerfoldige tusen folkene som spiller cs ikke syns det er noe gøy? at de lider seg gjennom runde etter runde, fordi de tror at de må spille cs for å være hipp og hopp i gutteklubben grei? tro om igjen.. Lenke til kommentar
Graav Waraxe Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Forstår ikke helt hva som inspirerte alt hatet til Neverwinter Nights, syns det var kjempe bra, utvilsomt et av de bedre rollespillene som har kommet ut i nyere tider. Litt rar tveaking på d&d 3rd edition reglene her og der men ikkeno drepende. ( Min mening, vennligst ikke flame :o ) Half-Life er langt fra overvurdert, det er jo enda ikke kommet noe fps spill som virkelig kan matche den geniale AIen. Men når det er snakk om overvurderte spill som har skuffet meg inderlig blir listen dessverre lang SIMS !!! Medal Of Honour Alle X-Men spill som noensinne har blitt laget (lager ikke liste for å spare plass). Men må nesten nevne X2: Wolverines revenge, skuffa sinnsykt. Command & Conquer serien (aldri likt dem, for meg er det bare Warcraft og Starcraft hele veien) Age of Empires Age of Mythology Ninja Gaiden 3 (nes) Unreal 2 Return to castle wolfenstein Postal 2 Black & White Devil May Cry 2 Dark Age of Camelot Counter-Strike (tidenes beste spill ifølge mange men er ikke i nærheten) Alien vs Predator Tenchu 3: Wrath of heaven GTA3 og Vice City (bra spill men veldig overvurdert) Forsaken IGI2 Cliffhanger (snes) All slags Wrestling, Mixed Martial Arts og Boxing spill (blir for mange til å nevne). Rainbow Six: Raven Shield (Dugandes men skuffende) FIFA 2003 (dritt lei av at keepern rygger inn i mål etter en redning) NBA 2003 Det er fler men dette er alle jeg kan komme på i farta Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Tar bare med spill som er overvurderte her. Tross det diskusjonen går ut på, kke hvilke spill som er generellt dårlig. (i tilfeldig rekkefølge) -Alien vs Predator (generellt dårlig) -Sims (spill man kan spille med kjæresten, men det er også alt) -Halo, hadde vært en flopp om det var utgitt for PC... -BF1942, greit spill men netcode fra he|vete -Final Fantasy VI, rett å slett dårlig, hypen rundt dette spillet inntok en stund intergalaktiske proposisjoner. Men det er et spill som i min ydmyke mening er det mest overvurderte spillet noen sinne.....: **trommehvirvel** Tomb Raider Herregud, spillet har de dårligste kontrollene siden ..ja siden hva.? Jeg tror ikke at det opp gjennom årene har blitt produsert et spill med så irriterende kontroller. Historien er legendarisk dårlig, og jeg blir fremdeles beklemt når jeg hører folk snakke om hvor kult det er å løpe rundt som Lara. Markedsføringen rundt dette spillet var eksepsjonell bra. Ved å lage en kvinnelig hovedperson med ekstremt stor pupper klarte man å flyte fokus fra det ellers elendige spillet over på Lara Croft. Dersom man ser igjennom gamle blader, magasiner nettsteder gikk _alle_ på dette trikset. Man fikk mainstream media til å skrive om dette "fenomenet" der en ganske så bra utseende_kvinnelig_ superhelt løp rundt i en "virtuell" verden for å løse de kompliserte oppgavene. Jeg blir kvalm og føler avsky overfor det spillet. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Eg vil si eg var litt skuffet over C&C Generals. Ganske utrolig grafikk, men gameplayet var ikkje heilt som venta. gjikk lei etter 1. uka veldig overvurdert.... Lenke til kommentar
ttd Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Mest overvurderte spill, uten tvil Quake 3, makan til drittspill skal du lete utrolig lenge etter, og jada, bare flame meg nå.. jeg sier kun min personlige mening:) Hva mener du med det? Brukte du ikke lang nok tid på å sette deg inn i våpen, brett, osv.? Det er ivertfall ganske mange som er enige med meg at quake 3 har et kjempebra gameplay, god våpenbalanse, god brettdesign og muligheten til å øke skillz i det uendelige(mestre rocket-jump, plasmaclimbing, strafejumping)... Hvis du derimot ikke fikser tempoet eller syns våpnene blir vanskelig å time er det ikke rart du ikke liker det. Men å kalle det OVERVURDERT er noe av det minst gjennomtenkte utsagnet jeg har hørt på en stund... Vilket spill liker du forresten? CS? Jeg synes det suger hestemøkk, men ikke at det er overvurdert... Går vel nesten ikke an å overvurdere en mod... Altså: Greit nok at du ikke liker spillet, men ikke kall det overvurdert!!! Lenke til kommentar
tåa Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 jeg var veldig forsiktig om å ikke bruke ordet "dårlig" for å unngå at dette ble en fanboy-tråd...til ingen nytte Det virket ikke som du prøvde å unngå det i ditt første innlegg. i direkte kontrast til en annen tråd, nevn det spill som skuffet deg mest/oppskrytt, men håpløst/spillet du hater mest! og før jeg blir angrepet; ja, jeg vet: "overvurdert" er ikke engang et ord. -The Sims makan til møl! i mitt forsvar så må jeg si at jeg ga det en real sjanse. 2 dager med utprøving resulterte i at jeg avinstallerte det med hyttet neve og en solid dose med høylytt, kreativt munnhuggeri. overvurdert er nok et ord ja, min feil. "undervurdert" som ikke er et ord, korrekt? Nei, ikke korrekt. Undervurdert er også et ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå