Legion Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 i direkte kontrast til en annen tråd, nevn det spill som skuffet deg mest/oppskrytt, men håpløst/spillet du hater mest! og før jeg blir angrepet; ja, jeg vet: "overvurdert" er ikke engang et ord. -The Sims makan til møl! i mitt forsvar så må jeg si at jeg ga det en real sjanse. 2 dager med utprøving resulterte i at jeg avinstallerte det med hyttet neve og en solid dose med høylytt, kreativt munnhuggeri. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hmm, første jeg kommer på er Unreal2. Møkkaspill. Grafikk, ok. Men hva mer? Good dame...Ellers er det ikke verd med enn cdene det kommer på... Ellers må jeg tenke meg litt mer om...kommer på U2 fordi dette er relativt nytt. Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 helt enig The sims er dritt kjedelig Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 The Sims (alle sammen). Blir det aldri slutt på den serien? Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 The Sims og Unreal 2! UnReal 2 var ille!!! HELT tragisk Synes forrøverig Diablo 2 var meget oppskrytt når det kom også, men der VET jeg jeg vil få hard motstand :wink: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 D2 saug hardt og lenge...D1 foreeeeeever! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 ..Synes forrøverig Diablo 2 var meget oppskrytt når det kom også.. D2 saug hardt og lenge Diablo 2 er det beste spillet som finnes (ja, det er min mening).. Må ha spilt det flerfoldige hundre timer, langt unna lei enda Counter Strike Lenke til kommentar
Resus Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Et spill som skulle være helt fantastisk var Black & White. Skjønner overhode ikke hva det var som var så spesielt med det spillet. Mest overvurderte spill spør du meg. Lenke til kommentar
ripset Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 The Sims, drittspill alle sammen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Diablo 2, og The sims! Definitivt! Og når det gjelder CS... Det er jo et ganske genialt konsept da, og det er ganske underholdende av og til (spiller ikkje fast no lenger). Men det blir litt meir smak og behag i alle sammenhenger såklart... :woot: Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 D2 rocker jo sinnsykt, har spilt det utrolig mye... sikkert 15-20 characterer jeg har jobbet meg opp til rundt level 60 på.... Mest overvurderte spill, uten tvil Quake 3, makan til drittspill skal du lete utrolig lenge etter, og jada, bare flame meg nå.. jeg sier kun min personlige mening:) Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 fallout Selm om man ikke skal diskriminere andres meninger må jeg bar si: FY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Slem Goebbels!!!! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Counter Strike Half Life Diablo 2 Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 fallout Selm om man ikke skal diskriminere andres meninger må jeg bar si: FY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Slem Goebbels!!!! Så sant som det er sagt... Skam deg! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 SOm jeg svarte i den andre tråden. Tiberian Sun er det største møkka spillet noensinne Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Counter StrikeHalf Life Diablo 2 Veeel... HL... ikke fasen om det er hypa opp. CS.. kanskje. Diablo - hack n' slash.. båling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå