Evil-Duck Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 WOHO ! besto bil teorien med 2 feil , på første forsøk å greier Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 WOHO ! besto bil teorien med 2 feil , på første forsøk å greier Ossen bil blir det nå da? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 WOHO ! besto bil teorien med 2 feil , på første forsøk å greier Ossen bil blir det nå da? hehe, gratizz ! så bra! Pappa bestå teori prøven uten noe feil, men har er hmm.. vet ikke.. Han fikk i hvertfall en sånn premie av kjøreskolen for talentet. Lenke til kommentar
Andre_Brenni Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Gratulerer, var det vansklige spørsmål? jeg skal ta den til neste år...... Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tok teorien på fredag jeg, 6 av 6 mulige feil Gratulerer! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 er vel 6 av 7 mulig er det ikke det da ? nei personlig synst jeg ikke bil teorien var så vanskelig som folk skulle ha det til , men kan være jeg var helldig og kom over et ganske lett prøve eksemplar , følte det var mye om vikeplikt og sitvasjoner jeg måtte bedømme etter bilder , og dette mestrett jeg ganske godt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Pappa bestå teori prøven uten noe feil, men har er hmm.. vet ikke.. Han fikk i hvertfall en sånn premie av kjøreskolen for talentet. Premie av kjøreskolen for null feil på teoriprøven? Jeg får bryte mitt eget løfte om å aldri bruke denne smileyen: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Gratulerer. Skal selv ta mopedlappen de nærmeste, en av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Pappa bestå teori prøven uten noe feil, men har er hmm.. vet ikke.. Han fikk i hvertfall en sånn premie av kjøreskolen for talentet. Premie av kjøreskolen for null feil på teoriprøven? Jeg får bryte mitt eget løfte om å aldri bruke denne smileyen: ja hehe, han var jo også den første på selve kjøreskolen som klarte det uten noe feil.. Rare greier! Kjøreskolen ligger i Ulstenvik eller Ålesund, I guess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå