The Stig Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Oppfølger til den populære samarbeidsslageren er bekreftet og på god vei. Les mer Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Her i gården var første spille langt fra populært, selv i coop. Befengt av bugs og kjedelig gameplay, men er jo lov å håpe på bedre tider. Er vel tvilende men.. Innlegg 3000 Endret 9. mars 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Videre fortelles det om ytterligere muligheter for modifisering av våpen og utstyr, noe som er nokså imponerende med tanke på hvor avansert forgjengeren var. Avansert? Kjøp oppgradert løp 1 for å åpne løp 2, kjøp dette for løp 3... Ikke veldig avansert... Men men, var nå ganske festlig i coop da. Har ikke giddet single engang, forventer ikke mye av AI partnere, spesielt ikke når du er avhengig av de! Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Spilt gjennom spillet et par ganger i coop uten å ha merket noen form for bugs heldigvis. Gleder meg til oppfølgeren! Lurer på hva det skal hete? "Army of two two" Eller om det er utvidet til 4-player "Army of two more". Endret 9. mars 2009 av shakudu Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Haha, men i artikkelen er det bilete av eit PS3 cover, og under informasjon står det Xbox 360? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 shakudu, tittel er allerede bekreftet, og er lik den som står i artikkelen, Army of Two: The 40th Day. -- aspic, hva mener du? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Synes det var et godt spill pga fokuset på Co-op, ellers så var det greit. håper kanskje det blir litt lengre, og jeg kommer nok til å kjøpe det siden det er så få spill med co-op for tiden. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Under "produktinformasjon" er det bilete av PS3-versjonen av Army of Two, samstundes som det lengre nede står "Plattform Xbox 360". Spelet har altså kome til båe PS3 og 360? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Produktinformasjon på siden hentes fra Prisguiden - ettersom Army of Two: The 40th Day enda ikke er lagt inn, blir nærmeste relevante produkt valgt, som både finnes på PS3 og 360 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Herlig! Koste meg veldig mye på co-op delen i Army of Two og gleder meg til oppfølgeren kommer Endret 9. mars 2009 av Haawy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg