rooroo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Broren min er lei av hakkette spill for tida og vil ha en pc som skal kjøre så godt som ALT glatt (han får lett allergiske reaskjoner mot lav fps). Prisklasse 16-20k. (ikke skjerm, ikke blueray) jeg har satt sammen et utkast https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=92697 (tror jeg glemte å legge på en hdd der) * Vil denne kunne dra det meste av spill på markedet på en god fps? * Noen forslag til deler jeg burde bytte ut eller ting som jeg har valgt som ikke går bra sammen * Har ikke klokka på en en stund, men har hørt at i7 920 kan være glad i litt overklokking. Det er ikek noe mers triks enn å øke klokkehastighet i bios og passe på nok kjøling? All tips motas med takk, bruttern kommer til å drepe meg om pcen ikke når kravene hans Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Sleng med en ny kjøler, en HDD og kanskje bytt skjermkort til GTX295. Den du har satt opp drar alt glatt. Ville bytta til corsair-minne. Fordi det har vært mye kødd med asus-OCZ komboer. Ser veldig greit ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå