leifeinar Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jepp, synd at folk handler mer på grunnlag av hype enn på grunnlag av kvaliteten til produktene. Det gir bare produsentene vann på mølla til å pumpe ut ennå flere lavkvalitets overhypede minibærbare. Jeg sitter trygt på gjerdet til det dukker opp gode minibærbare til en akseptabel pris. hva er det egentlig som er så dårlig på en 1000H? det er jo et genialt produkt til sitt bruk som word, surf og andre lette ting. den er liten og lett, har en del snadig ekstra uttstyr, som syke batteri som gir 14 timer brukstid. skjønner godt at dere ønsker et bedre chipset, men siden dette er et "intelprodukt" (chipsett,xp, atom) så tror jeg det er optimistisk og håpe på ei slik maskin. mere sansynelig at vi ser noe fra via og amd. Fortsatt litt tung imo, men helt klart et alternativ etterhvert. er ikke størrelse viktigere enn vekt? lav vekt gir dyrere produkter og dårligere batteri. så heller en 1000H på 1,5 kg og 10 timer batteri, enn en slim på 1kg som har 2 timer batteri og man må drasse lader med. men noe som virkelig burde blitt forandret så er det dette med xp. vi hadde nok i dag hatt mulighet til en 1000h til 2500,- uten det. men det er kanskje like optemistisk som et nforce chipsett Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Vel, om det skal være vitsi for MEG (vet jeg kanskje er litt sær) med en mindre maskin enn Macbook Pro (15"), må den være mer enn bare ett kilo lettere. Størrelsen gjør nemlig ikke så mye, da jeg uansett må ha med meg andre ting om dagene som gjør at jeg må ha en såpass stor sekk at det er plass til laptopen uansett. Hadde dog vært fint om sekken var litt lettere enkelte dager. Endret 10. mars 2009 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Bestillte en Asus Eee 1000HE med 2 gb ram og zebraskin til dama forige uke. Nå er dama strålende fornøyd med å ha en liten pc som ikkje blir varm og har veldig lang batteritid. Det verste er at jeg er missunnelig på den lille saken Tror jammen jeg må ha en selv også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå