-ɐMoԀ- Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er det her det er noe feil? Eller skal VG selge slik kvalitet på tippeligaren 2009? Btw, hvem har ballen? Lenke til kommentar
JosseF Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 VG tv er det værste jeg har sett i hele mitt liv! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 VG Sa jo de skulle bruke Move-player teknologien: http://www.movenetworks.com/ Også henviste de til en DEMO fra NFL-match, og det var sylskarp kvalitet (HD). Når man ser de klippene som ligger på VGlive nå er det langt fra god nok kvalitet! Jeg har en hastighet på cirka 100Mbit hjemme, og bruker kabel. Blir dette fikset på? Lenke til kommentar
olahe Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 alle som har dette problemmet må bare sende inn klager så fikser de det nok Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Andre fra venstre har ballen Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Om ikke kvaliteten er rævva, så er i alle fall hele greia rævva. De forlanger at man skal bruke IE eller Firefox. Hva med oss som liker raske nettlesere som Chrome og Opera? Fuck off hele VGTV. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Kan man ikke stille inn hastigheten slik man kan på Sumo? Eller er det automatisk? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Spilleren har det som kalles adaptive streaming, altså at den velger båndbredde dynamisk basert på tilgjengelig båndbredde og CPU-kraft. Det gjør at du alltid skal se glidende bilder uten hopping eller hakking. Den laveste båndbredden er omtrent 150 kbps om jeg husker rett, og det er nok det trådstarter har avspillende i bildet i førsteposten. Det er sannsynlig f.eks BitTorrent-trafikk på lokalnettet som spiser all tilgjengelig båndbredde som sender videokvaliteten ned såpass. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har live høydepunkter fra VG, og jeg må si kvaliteten er rett og slett søppel. Sopcast er jo bedre. Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Logget på diskusjon.no for å finne tips om hvilken web-tv som i år har best kvaliteten på sendingene. Skjønner nå at jeg skal holde meg unna vgtv, men hvordan er tv2, bt.no osv? Brukte tv2 en del ifjor, og det fungerte aldri, selv om jeg satt på raske linjer og rask pc. Dvs. kamper som ikke Brann spilte fungerte bra, men spesielt bortekamper med Brann (Som er det jeg er mest interessert i) hakket selv innstilt på laveste kvalitet. Ser forvørig at vgtv har tapsforsikring. Velger du Brann her kan du jo få hele sesongen for 59 kr Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg syntes du bør ta en titt selv før du bestemmer deg, Move fungerer veldig bra til akkurat denne typen sending. Kvaliteten skalérer som sagt etter tilgjengelig kapasitet, og i de fleste situasjoner er den helt på topp. Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Men er ikke så lett å ta en titt uten å ha betalt 160 til tv2, 60 til vg og 500 til bt.... Du har ikke noe screenshot av vgtv med maks kvalitet da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 De har jo hatt mange prøvekamper du kunne fulgt med på. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Her er et klipp på vanlig VGTV som bruker Move som har samme kvalitet som betalingstjenesten: http://vgtv.no/?id=21608 Dere ser at i begynnelsen er kvaliteten på det laveste, men etter en 5-8 sekunder går den opp i maks som ligger på omtrent 1500 kbps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå