Gå til innhold

Tippeligaen på VGTV-Kvalitet?

-ɐMoԀ-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilleren har det som kalles adaptive streaming, altså at den velger båndbredde dynamisk basert på tilgjengelig båndbredde og CPU-kraft. Det gjør at du alltid skal se glidende bilder uten hopping eller hakking.

Den laveste båndbredden er omtrent 150 kbps om jeg husker rett, og det er nok det trådstarter har avspillende i bildet i førsteposten. Det er sannsynlig f.eks BitTorrent-trafikk på lokalnettet som spiser all tilgjengelig båndbredde som sender videokvaliteten ned såpass.

Lenke til kommentar

Logget på diskusjon.no for å finne tips om hvilken web-tv som i år har best kvaliteten på sendingene. Skjønner nå at jeg skal holde meg unna vgtv, men hvordan er tv2, bt.no osv?

Brukte tv2 en del ifjor, og det fungerte aldri, selv om jeg satt på raske linjer og rask pc.

Dvs. kamper som ikke Brann spilte fungerte bra, men spesielt bortekamper med Brann (Som er det jeg er mest interessert i) hakket selv innstilt på laveste kvalitet.

Ser forvørig at vgtv har tapsforsikring. Velger du Brann her kan du jo få hele sesongen for 59 kr ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...