Lapette Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei sveis(er) Er så lenge siden jeg har fått no bildekritikk, så tenkte jeg skulle legge ut noen utkast av en moteserie jeg kaller low gravity. Hva tror dere? (litt pussige farger ja - har en del varianter) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Neimen, du poster her du og. Remi fra treninga^^ Det første falt i smak da kameraet ikke er tiltet skrått oppover. Liker også poseringa bedre. Ville mulig brusha over den hvite "flekken" til høyre for stolen hu står på. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 friskt dette her ser ikke helt nytteverdien med de vinglassene på første bilde. Posseringen syns jeg er herlig!! Synd at du valgte en slik type bakgrunn på det andre bildet. Tror det har fungert bedre med en vegg som var hel! Ingangspartiet der ødelegger en del syns jeg. Men som sagt friskt pust dette her. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 ser ikke helt nytteverdien med de vinglassene på første bilde. Hehe- Nei, de er vel for å gjøre gravityen enda mer.. low Første bildet er ikke gjort noe med i photoshop annet enn redigering av fargene. Andre bildet er det klona vekk et klatretau. Halla Remi! Jøss - her du og ja! Lenke til kommentar
emero Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det ser ut som en del av skjørtet til frøkna på nr 2 forsvinner i sort. Noen som holder henne oppe eller noe? Lenke til kommentar
nemox87 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Syns det andre bildet virker litt skjevt jeg? Crop tool tar jobben =) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Bildet nr 1 var supert Fine toner, posering osv funker Nr 2 var ikke like bra, litt dårlig rent teknisk kvalitet på det. Ifht skarphet osv. Du har fine highlights på deler av bena og på hendene; men ansiktet blir litt grumsete og helt uten highlights. Muligens generelt litt for kjapp i svingene med D&B eller noe lignende over hele bildet? Oo Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Unngå forvirring, bruk "BK" foran bildetittelen din. Dette gjør at lesere av forumet, og ikke minst moderatorer - lettere skjønner at dette dreier seg om bildekritikk og kan ha noe kunstneriskt navn/overskrift. Det kan i enkelte tilfeller være avgjørende for om moderatorer vil be deg om å endre emnefeltet eller ikke. Når dette er gjort, kan denne infoen fjernes ved å klikke på; . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå