Obi von Knobi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jeg skal bruke den for å lagre filer (!) så derfor må den være veldig pålitelig, er den det? Hvor lenge varer den? Går det an å se film/musikk fra den på en Xbox 360 med usb-ledningen? Er det sånn med RAID 1 at halvparten blir brukt for å sikre den andre halvparten, slik at den egentlig bare har 1tb til bruk? Det var masse spørsmålstegn, her er litt mer: ???????????????? ??? ? ? ???? ?????????????!???????#¤??D???????????????SG????????????"??#¤?? Tusen takk for svar Endret 9. mars 2009 av Ashol Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja (til en viss grad, du burde ha ekstra backup av kritisk data...). Sansynligvis vil det gå å se film/musikk, men det vet jeg ikke sikkert siden jeg ikke aner noen ting om Xbox... Ja, det står 2 stk 1TB harddisker inne i den, og en av disse vil bli brukt som et speilbilde av den andre, så du får bare brukt 1TB til lagring. En "mirror edition" er ikke veldig mye sikrere enn en vanlig My book, siden begge diskene fortsatt kan dø hvis du skulle komme til å miste den eller sparke borti den... Jeg ville heller kjøpt en Mybook 1TB og brent ut en backup av kritiske filer. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Er My Book Studio Edition II 2 TB bedre/dårligere? Den har vel 2tb lagringsplass og ikke mirror-funksjon? Noen som vet om den kan kobles til en Xbox 360 og vise filmer eller musikk? Endret 9. mars 2009 av Ashol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå