whipslash Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Gammel strandet fiskebåt i leiknes i lenvik. mitt første forsøk ever på HDR. har også lagt på en liten gradiant på himmelen. orginalen: slakt ivei! Endret 9. mars 2009 av whipslash Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvor i Trollvika er dette? Meg bekjent ligger det ingen sjark i fjæra der? Kanskje du har vært på leiknes? (= Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Hvor i Trollvika er dette? Meg bekjent ligger det ingen sjark i fjæra der? Kanskje du har vært på leiknes? (= riktig, Leiknes ikke trollvika Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvor i Trollvika er dette? Meg bekjent ligger det ingen sjark i fjæra der? Kanskje du har vært på leiknes? (= riktig, Leiknes ikke trollvika Kanke lure en innfødt vet du =) Fine bilder btw Lenke til kommentar
toazty Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 likte det nederste bildet.. blå "dyster" farge passer bedre til en slik havarert båt... pent bilde forresten.. likte det veldig godt Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Liker den nederste, kanskje litt oversaturert på selve skroget. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Husker jeg lekte i den båten når jeg var liten Good times Endret 9. mars 2009 av Kaktuz Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Rød himmel gjør seg ikke her. Den nederste er fin. Kanskje denne hadde vært enda mer slående om det hadde vært litt skarpere, så teksturen i skroget virkelig popper ut -- eller kanskje ikke. Jeg ville forsøkt å se hvordan det ble om du dro ned fargene en liten smule, også. Men båten er jo både fotogen og fint plassert, og lyset er også fint, så det er ikke mye å klage på her. Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei! Utrolig vakkert bilde! Dette likte jeg, men det er en liten ting - som jeg synes er viktig - horisonten må være rett. Og den er litt skjev her. Som sagt: plettfritt ellers. Mvh. Ole Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Syns det var unødvendig med HDR.. Bildet hadde gjort seg uten, (kanskje) med litt lengre lukkertid .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå