elwapo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Hei jeg har fått ett problem ved at jeg ikke lengre får U-torrent til å fungere ? og jeg fårstår ikke helt hva som er problmet, så jeg tenkte jeg skulle spørre på forumet her, om det er andre som har hatt lignende problem og vet hva som er galt.. Jeg har lagt ved ett bilde av hvordan medling jeg får på min torrent jeg forsøker å laste ned.., men dette skjer uavhengig av hvilken torrent jeg laster ned. Jeg har forsøkt å unninstallere u-torrent og legge den inn på nytt. Jeg kjører derfor siste verjon av programmet. Jeg kjører den også på windows 7 beta, men dette har fungert på denne Windowsversjonen helt fram til i går. Håper dere kan hjelpe.. PS.! En liten ting jeg glemte å ta med er at den starter helt fint !!, begynner å laste ned i 4-5 sekunder men sååå stopper den og gir denne meldingen! MvH Mick Endret 9. mars 2009 av elwapo Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Uten å kunne bekrefte dette selv, hør jeg hørt at uTorrent går haywire om du lagrer nedlastinger på en stasjon som har fått stasjonsbokstav F, spesielt gjelder dette om du lagrer til en ekstern harddisk. Jeg ville gjort følgende: ¤ Opprett en ny mappe til uTorrent nedlastignene. ¤ Start uTorrent og avslutt+slett nåværende nedlastinger ¤ Klikk på Valg > innstillinger > Mapper ¤ Endre banen til den nye mappen du har opprettet (eksempel vist på bilde) ¤ Lagre innstillingene og restart uTorrent ¤ Forsøk så å laste ned filen på nytt. Lenke til kommentar
elwapo Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Tusen takk.. Fungerte.. ! Uten å kunne bekrefte dette selv, hør jeg hørt at uTorrent går haywire om du lagrer nedlastinger på en stasjon som har fått stasjonsbokstav F, spesielt gjelder dette om du lagrer til en ekstern harddisk. Jeg ville gjort følgende: ¤ Opprett en ny mappe til uTorrent nedlastignene. ¤ Start uTorrent og avslutt+slett nåværende nedlastinger ¤ Klikk på Valg > innstillinger > Mapper ¤ Endre banen til den nye mappen du har opprettet (eksempel vist på bilde) ¤ Lagre innstillingene og restart uTorrent ¤ Forsøk så å laste ned filen på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå