vesleengen Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 f22 raptor var et spil jeg hadde for... tja... snart 6-7 år siden... det var ganske bra Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Hadde det vært mulig å sitte inne i flyet i "Assistance Off" mode så hadde det løftet spillet et stort hakk for min del. Kult å fly utenfor innimellom, men å være låst der er helt på trynet. Gjør ikke ting bedre at HUD'n forsvinner når du sitter inne i cocpiten med Assistance On... Jeg snakker forøvrig om demoen til PC, men det er vel nogenlunde det samme. EDIT: Jeg spilte også F22 Raptor før, brukte noen timer på det spillet. Fatter ikke at noen ikke klarer å lage noe lignende i dag... Endret 11. mars 2009 av -Teddy- Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 assistance off syns jeg funker av og til.. enkelt får å komme seg unna reketter og lettere å spotte fly! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Spillet er lett underholdning og skuffer på elementer det ga inntrykk av at det skulle ha i alle presentasjoner osv. Det var aldri snakk om noen ren silmulator eller nær, men en god det elementer har man blitt "lurt" til å tro skulle være der. Endret 12. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
NisseN2k Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ikke helt enig i anmeldelsen. Spillet er dårligere enn 6/10. 5/10 er min mening. Mistet interessen etter 15 minutter. Altfor lett og ensformig. Hadde store forventninger til dette spillet som dessverre ble knust til pinneved. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 spill online det er gøy! Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg liker spillet, og jeg liker at det ikke er for realistisk. men jeg er typen som ikke liker å bruke 3 dager for å finne ut hvordan jeg skal få flyet til å lette fra rullerbanen Jeg vil raskt opp i luften å drepe litt Så for min del blir det 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg