henkeZ Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei, kjøpte ny router for ikke så lenge siden. Den funker fjell på min Macbook Pro, jeg kan sitte langt vekke å ha bra signal. Jeg har sånn xbox wireless adapter, som jeg bruker på xboxen. Med den får jeg ganske dårlig signal, det er så vidt jeg har noe signal i det hele tatt. Og xboxen etasjen ovenfor routeren... Hva kan være galt? Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Okay. Macbooken er øverst. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Prøvd å bytte kanal på det trådløse nettverket? Kryptering kan også ha noe å si, hvilken kryptering bruker du nå? Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Prøvd å bytte kanal på det trådløse nettverket? Kryptering kan også ha noe å si, hvilken kryptering bruker du nå? Hvordan endrer jeg kanal? Har ikke sett på kryptering ennå, har nettopp kjøpt routeren. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kanal endrer du i routeren. Lenke til kommentar
freonor Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kanal endrer du i routeren. Haha! Meget informativt svar. Du finner kanalen under Wireless Setup -> Manual configuration. Eller tilsvarende. Det ligger under en av menyene på venstre side. Husker ikke 100% hvilken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå