Joddze Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 www.noname-data.no www.smugler-pc.no www.1337-data.no Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 www.ny-atari.no www.ny-commodore64.no Lenke til kommentar
gixer Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 www.datamedtastatursomharforsterketctrlogaltogdeletetaster.com Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 hva med å spesialisere seg på s-ata? så kan dere kalle dere S-ata norge.. og ha adressa www.s-ata-n.no Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg og en kamerat (Som var den eneste over 18 da vi tenke på dette) Tenkte på og starte overklokkingssjappa.no ,men etter litt sjekking av priser hos levrandører og slike ting fant vi ut at det ikke var noe penger og tjene hvis du skal drive i det små. Jeg har ikke et unikt navn og komme med ,men jeg vil anbefale et unikt navn som er enkelt og huske. Ikke noe slikt som PCxxxx Dataxxxx eller noe slikt. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 jeg har to til hwbutikken.no hardwarebutikken.no Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 herregud for et dårlig forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå