ThomasSjaastad Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Heisann. har tenkt å selge Tor André Flo sin Fotball Shorte, og jeg lurer på hva den eventuelle verdien på den kan være? har kontaktet Chelsea FC og di virker interesserte. det er den originale drakten hans. hva kan den være verdt? takk for alle svar Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Da han spilte for Stryn, eller? Lenke til kommentar
ThomasSjaastad Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Drakta er en Original drakt fra hans tid i chelsea. Drakten er den Blå hjemmedrakten til chelsea, med alle autografene på de spillerne som spilte i chelsea da flo var på topp. Endret 9. mars 2009 av ThomasSjaastad Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vanskelig å fastsette noe verdi vil jeg tro, men jeg kan tenke meg at det kan være lurt å kontakte supporterorganisasjonene til Cheslea også for å høre rundt om interessen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå