Gjest Guest_paranoid_* Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei. Er en jævlig paranoid person og vil liksom bare sjekke om at soldatene mine er i rute for å si det sånn. Hvor får man testet slik? Må man kontakte en fastlege, eller finnes det klinikker for sånt? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Du kan først begynne med og kontakte fastlege så vil han sende deg videre til spesialist. sansynligvis... Lenke til kommentar
Catus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 ta kontakt med fastlegen din så sender han prøvene videre for testing. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Har du noen grunn til bekymring? Hvis ikke spørs det om fastlegen skriver henvisning... Lenke til kommentar
Gjest Guest_paranoid_* Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Har du noen grunn til bekymring? Hvis ikke spørs det om fastlegen skriver henvisning... Egentlig ikke noen grunn, vil bare vite det. Og går jo og tenker hele tiden nå at de ikke er noe svømmedyktige :S Jeg får ta å ringe et legekontor å høre med de. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Sædkvalitet kan testes hos sædbanken, men jeg tror du skal gå til legen isteden. Kan hende du må donere noe, eller du må ha en spesiell grunn for å teste deg der. Endret 10. mars 2009 av Mynotir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg