|Slinky| Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hei Jeg har lagd meg en DC hub men kommer ikke inn på den jeg må vell åpne en port i rutern. Hvilken port bruker DC hubber?? Mvh Slinky Lenke til kommentar
|Slinky| Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Det var det jeg trodde men jeg får bare opp "*** Connection refused by target machine", hva kan det være?? Mvh Slinky Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Kanskje du kan fortelle litt om event. ISP, firewall, router osv ? Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 "Connection Refused by Target Machine" har til min erfaring betydd at hubben enten er fysisk nede eller at en brannvegg på den blokkerer IPen din. Høyst sannsynlig det første. -Wolf5 Lenke til kommentar
Sigve Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 OM du kjører hub og klient på samme maskin. Hubben bruker default port 411: Koble til ip 127.0.0.1 evntuelt 127.0.0.1:411 Får du fremdeles ingen kontakt med serveren, sjekk at serveren er startet. Brannmurer som zonealarm og winXP's innebygde brannmur kan hindre trafikk på port 411 Kjører du hub og klient på 2 maskiner i lan, kobler du til lan ip Skal du slippe andre inn på hubben din må du åpne 1 port for tcp trafikk (default port er 411) [NOR]Vikings hub @ vault.servebeer.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå